Raport działań
Raporty działań pozwalają na tworzenie wykazów i zestawień wykonanych czynności pod kątem dowolnych kryteriów, np.
- zadania z danego okresu w których zostały osiągnięte założone cele
- zadania wykonywane przez pracowników w ramach określonych projektów
Spis treści
Lista raportowanych działań
Widoczna na pierwszym ekranie po otwarciu RAPORTY → Działania lista prezentuje szczegółowy wykaz wszystkich działań zapisanych w systemie.
Podsumowanie
Podsumowanie to zestawienie ilości wykonanych lub zleconych Działań według kategorii i wykonawców/zlecających. To raport ilościowy wykonanych/planowanych zadań.

Filtry
Wyszukiwanie umożliwione jest poprzez filtry wysuwane z lewej strony ekranu oraz pola w nagłówkach kolumn.
Funkcja "Dla zaznaczonych"
Jeśli występuje konieczność zmiany parametrów działań, np. dodanie celu dla kilku działań nie wykonanych, można to uczynić przy pomocy funkcji dla zaznaczonych.
Wykorzystanie funkcji dla zaznaczonych wielu działań możliwe jest także w Planie dnia każdego użytkownika systemu.
Jak skutecznie wyszukiwać zdarzenia?
Użytkownik Jan posiadający odpowiednie uprawnienia chce wyświetlić wszystkie rozmowy telefoniczne, jakie wykonał Piotr przez ostatnie dwa tygodnie, podczas których udało mu się umówić spotkanie z potencjalnym klientem.
Otwarcie raportu zdarzeń
Wpisanie odpowiednich kryteriów wyszukiwania
Wynik raportu
Po naciśnięciu przycisku "Filtruj" w tabelce po prawej stronie wyświetlone zostaną tylko zdarzenia spełniające podane kryteria.
Jak zobaczyć inne zdarzenia?
Aby rozpocząć nowe wyszukiwanie wystarczy odznaczyć nieaktualne kryteria i włączyć nowe.
Załóżmy, że chcemy odnaleźć teraz wszystkie zdarzenia, których termin realizacji został przesunięty (opóźniony). Uzupełniamy odpowiednie pola i po naciśnięciu "Filtruj" otrzymamy wynik.
Jak system informuje o zmianie terminu zadania?
Po otwarciu takiego zdarzenia, zostanie wyświetlone stosowne ostrzeżenie, jak w poniższym przykładzie.