Aktualizacje 2017: Różnice pomiędzy wersjami
m |
m (Admin przeniósł stronę Aktualizacje 2017-01 - 2017-06 do Aktualizacje 2017) |
(Brak różnic)
|
Wersja z 16:28, 6 lut 2019
Spis treści
- 1 DZIAŁANIA
- 2 KONTAKTY
- 3 FINANSE
- 3.1 Możliwość wpisania innego płatnika lub odbiorcy na fakturze
- 3.2 Wszukiwanie wg nazwy pozycji
- 3.3 Możliwość wysłania przypomnienia o fakturach do wszystkich faktur (nie tylko zaznaczonych)
- 3.4 Powiadomienia email: dodano opcję na skróconą wersję tabelki z fakturami
- 3.5 Magazyn - możliwość rozłączenia faktury od dokumentu magazynowego (np. PZ/WZ)
- 3.6 Możliwość ustawienia interwału przy wysyłce masowej
- 3.7 Możliwość użycia nazwy kontrahenta w emailu z fakturą
- 4 PROJEKTY
- 5 TELEFONY VOIP
DZIAŁANIA
Eksport do Excela - dodatkowa kolumna czasu realizacji, umożliwiająca sumowanie
[CRM-4467]
Dla firm używających pola "czas realizacji" w zadaniach, ulepszony został eksport do Excela.
Po aktualizacji, "czas realizacji" jest dostępny w dwóch kolumnach:
- czytelnej np. "2d 10h" oznaczającej "2 dni i 10 godzin"
- liczbowej (format czasu), umożliwiającej obliczenia (np. sumowanie) w Excelu np. "48:10:00"
Import emaili z programu pocztowego - automatyczne zadanie dla opiekuna
[CRM-5316]
Dodano możliwość automatycznego zlecenia zadania dla opiekuna kontaktu, po imporcie wiadomości email.
Odpowiednia opcja znajduje się w menu: Kontakty → Konfiuracja → Import z programu pocztowego → Zadanie dla opiekuna kontaktu
UWAGA:
- po włączeniu tej opcji, zadania będą tworzone dla każdego zaimportowanego emaila. Jest to ustawienie na cały system CRM.
- zadania tworzą się tylko dla kontaktów które istnieją w bazie, dlatego przy korzystaniu z tej opcji praktyczne jest aby włączyć też automatyczne dodawanie nowych kontaktów podczas importu email
KONTAKTY
Eksport do Excela: powiązane kontakty
[CRM-5208]
dodano nową opcję:
KONTKATY → Konfiguracja → Pozostałe → Eksportuj pole "Powiązane kontakty"
po jej włączeniu, podczas eksportu do Excela, będzie uzupełniona dodatkowa kolumna na powiązane kontakty.
FINANSE
Możliwość wpisania innego płatnika lub odbiorcy na fakturze
[CRM-4812]
Wybierając kontrahenta na fakturze, można wskazać innego kontrahenta dla:
- Nabywcy
- Odbiorcy
- Płatnika
Wszukiwanie wg nazwy pozycji
[CRM-5198]
Dodano opcję wyszukiwania w nazwach pozycji. Filtr jest dostępny po rozwinięciu z lewej strony:
Możliwość wysłania przypomnienia o fakturach do wszystkich faktur (nie tylko zaznaczonych)
[CRM-5251]
Opcja przydatna w sytuacji, gdy liczba faktur wymagających wysłania przypomnienia o płatności przekracza 1000.
Wówczas rozwiązaniem jest użycie opcji wysyłki do wszystkich znalezionych wg filtrów faktur, a nie tylko dla zaznaczonych:
Powiadomienia email: dodano opcję na skróconą wersję tabelki z fakturami
[CRM-5350]
FINANSE → Konfiguracja → Faktury → Email przypominający o fakturach - szablony → Widok tabelki faktur (znacznik [tabela-faktur])
Magazyn - możliwość rozłączenia faktury od dokumentu magazynowego (np. PZ/WZ)
[CRM-4885]
Opcja przydatna w sytuacji, gdy przykładowo po wystawieniu faktury i WZ, zmieniono WZ w taki sposób, że nie jest już zgodny z fakturą. Ze względu na niezgodność, system do tej pory blokował m.in. wystawienie korekty faktury.
Dodano możliwość odłączenia faktury i WZ, dzięki czemu np. korekty tych dokumentów można wykonać niezależnie:
Odłączenie dokumentu magazynowego jest możliwe z ekranu faktury:
Możliwość ustawienia interwału przy wysyłce masowej
[CRM-4918]
Zmiana dotyczy hurtowej akcji dla zaznaczonych dokumentów - np. comiesięcznej wysyłki wystawionych faktur do kontrahentów.
Domyślnie dokumenty wysyłane są co 1 sekundę. Dodano opcję zmiany tego interwału, odpowiednie ustawienie znajduje się w zakładce Finanse → Konfiguracja → Pozostałe
Możliwość użycia nazwy kontrahenta w emailu z fakturą
[CRM-4930]
Definiując treść szablonu emaila, który jest używany przy wysyłce faktur, można użyć w treści znacznika
[dokument-kontakt]
np.
Witam serdecznie, W załączniku przesyłam fakturę dla firmy [dokument-kontakt].
W momencie wysyłki w miejsce "[dokument-kontakt]" zostanie użyta nazwa kontrahenta z faktury.
Odpowiednie ustawienie znajduje się w zakładce Finanse → Konfiguracja → Faktury
PROJEKTY
Import planu budżetowego z Excela
[CRM-5323]
Została dodana możliwość utworzenia planu budżetowego, kosztowego i przychodowego, na podstawie arkusza kalkulacyjnego.
TELEFONY VOIP
Przypisywanie nowych kontaktów do grupy
[CRM-5320]
Została dodana możliwość automatycznego przypisywania nowych kontaktów do wskazanej grupy.
Dzięki temu, po nadaniu uprawnień do tej grupy, pracownicy automatycznie będą mieli uprawnienia do pracy z nowymi kontaktami.
Odpowiednie ustawienie znajduje się w menu: Kontakty → Konfiuracja → Pozostałe → Połączenia telefoniczne - grupa, do której będą przypisywane wszystkie nowe kontakty