Instalacja zdalnego kalendarza w usłudze Google Calendar

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 10:15, 9 cze 2016 autorstwa J (dyskusja | edycje) (Dodanie zdalnego kalendarza)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj


Celem zdalnego kalendarza jest umożliwienie szybkiego i wygodnego dostępu do informacji o zdarzeniach z poziomu popularnych aplikacji biurowych. Zdalny kalendarz jest połączeniem pomiędzy aplikacją obsługującą kalendarz, a systemem CRM Vision. Dzięki temu każde nowe zdarzenie zarejestrowane, lub zaktualizowane w systemie niezwłocznie widoczne jest na zdalnym kalendarzu.

Każdy z użytkowników generuje dla siebie unikalny link do kalendarza ze swoimi zdarzeniami. Dzięki niemu niemożliwe jest, żeby niepowołana osoba uzyskała dostęp do danych z systemu. W każdej chwili istnieje możliwość ponownego wygenerowania linku.



Dodanie zdalnego kalendarza

Po zalogowaniu się do usługi Kalendarz Google należy przejść do menu Ustawienia kalendarza.

Zk google 1.png


  • Kolejnym krokiem jest przejście do zakładki Kalendarze.
  • Następnie wybiermay opcję Przeglądaj ciekawe kalendarze widoczną po prawej stronie ekranu.


Zk google 2.png


  • W menu Więcej narzędzi widocznym po prawej stronie kolejnego ekranu wybieramy Dodaj wg adresów URL.


Zk google 3.png



Zk google 4.png


Proces dodawania Kalendarza zdalnego został zakończony. Od teraz program automatycznie będzie sprawdzał informacje o nowych zdarzeniach w systemie CRM Vision, a zdarzenia zawsze będą widoczne na kalendarzu.

↑ spis treści