Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 7: Linia 7:
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__
 +
 +
  
  
 
= Konfiguracja w CRM<br/> &nbsp; =
 
= Konfiguracja w CRM<br/> &nbsp; =
  
#W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:  
+
*W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:<br/> &nbsp;
  
 
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]
 
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]
 +
 +
*W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:
  
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =

Wersja z 15:23, 13 lut 2020

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE



Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

Konfiguracja w panelu Telecube

raz dwa test