Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 7: Linia 7:
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__
 +
 +
  
  
Linia 19: Linia 21:
 
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]<br/> &nbsp;
 
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]<br/> &nbsp;
  
*<span style="font-size:larger">W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:</span><br/> <br/> [[File:Edycja uzytkownika.png|RTENOTITLE]]
+
*<span style="font-size:larger">W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:</span><br/> <br/> [[File:Edycja uzytkownika.png|RTENOTITLE]]<br/> &nbsp;
 +
*<span style="font-size:larger">Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:</span><br/> <br/> [[File:Ustawienia indyw.png|RTENOTITLE]]
 +
 
  
= Konfiguracja w panelu Telecube =
+
= Konfiguracja w panelu TeleCube =
  
 
raz dwa test
 
raz dwa test
  
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]

Wersja z 16:40, 13 lut 2020

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE





Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE


Konfiguracja w panelu TeleCube

raz dwa test