Konfiguracja komunikatora TeleCube: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Nie pokazano 7 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 4: Linia 4:
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
|[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]]
 
|[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]]
}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
+
}}
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__
 
 
 
 
 
 
 
  
 
= Konfiguracja w CRM<br/> &nbsp; =
 
= Konfiguracja w CRM<br/> &nbsp; =
Linia 22: Linia 15:
  
 
*<span style="font-size:larger">W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:</span><br/> <br/> [[File:Edycja uzytkownika.png|RTENOTITLE]]<br/> &nbsp;  
 
*<span style="font-size:larger">W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:</span><br/> <br/> [[File:Edycja uzytkownika.png|RTENOTITLE]]<br/> &nbsp;  
*<span style="font-size:larger">Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:</span><br/> <br/> [[File:Ustawienia indyw.png|RTENOTITLE]]
+
*<span style="font-size:larger">Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:</span><br/> <br/> [[File:Ustawienia indyw.png|RTENOTITLE]]  
  
 +
&nbsp;
 +
 +
&nbsp;
 +
 +
&nbsp;
  
 
= Konfiguracja w panelu TeleCube =
 
= Konfiguracja w panelu TeleCube =
  
raz dwa test
+
*<span style="font-size:larger">W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:</span><br/> <br/> [[File:Panel telecube.png|RTENOTITLE]]
 +
 
 +
= Instalacja komunikatora TeleCube =
 +
 
 +
*Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:<br/> <br/> &nbsp;
  
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]

Wersja z 16:05, 13 lut 2020

Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE

 

 

 

Konfiguracja w panelu TeleCube

  • W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:

    RTENOTITLE

Instalacja komunikatora TeleCube

  • Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany: