Konfiguracja komunikatora TeleCube: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Nie pokazano 6 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 26: Linia 26:
  
 
*<span style="font-size:larger">W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:</span><br/> <br/> [[File:Panel telecube.png|RTENOTITLE]]  
 
*<span style="font-size:larger">W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:</span><br/> <br/> [[File:Panel telecube.png|RTENOTITLE]]  
 +
 +
&nbsp;
 +
 +
&nbsp;
  
 
= Instalacja komunikatora TeleCube =
 
= Instalacja komunikatora TeleCube =
  
*Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:<br/> <br/> &nbsp;
+
*<span style="font-size:larger">Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:</span><br/> <br/> [[File:Instalator telecube.png|RTENOTITLE]]
 +
 
 +
= Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox =
 +
 
 +
W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki '''about:config''' wartość '''security.mixed_content.block_active_content''' należy ustawić na: '''false'''.
 +
 
 +
'''Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:'''
 +
 
 +
*w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: '''about:config'''
 +
 
 +
[[File:About.png|center|About.png|link=http://help.crmvision.pl/images/7/7c/About.png]] [[File:Strzalka d.png|center|Strzalka d.png|link=]]
 +
 
 +
*należy potwierdzić '''zachowanie ostrożności''' podczas dokonywania zmian
 +
 
 +
[[File:About5.png|center|600px|About5.png|link=http://help.crmvision.pl/images/1/18/About5.png]] [[File:Strzalka d.png|center|Strzalka d.png|link=]]
 +
 
 +
*w wyświetlonym pasku '''Szukaj:''' wpisujemy: '''security.mixed_content.block_active_content'''
 +
 
 +
[[File:About2.png|center|600px|About2.png|link=http://help.crmvision.pl/images/d/de/About2.png]] [[File:Strzalka d.png|center|Strzalka d.png|link=]]
 +
 
 +
*jeśli wartość to ''true'' dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na '''false'''
  
 +
[[File:About3.png|center|600px|About3.png|link=http://help.crmvision.pl/images/1/17/About3.png]] [[File:Strzalka d.png|center|Strzalka d.png|link=]]
 +
<div style="text-align:center">'''Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.'''</div> 
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]

Wersja z 16:15, 13 lut 2020

Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE

 

 

 

Konfiguracja w panelu TeleCube

  • W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:

    RTENOTITLE

 

 

Instalacja komunikatora TeleCube

  • Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:

    RTENOTITLE

Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox

W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.

Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:

  • w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
About.png
Strzalka d.png
  • należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
About5.png
Strzalka d.png
  • w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
About2.png
Strzalka d.png
  • jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
About3.png
Strzalka d.png
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.