Konfiguracja komunikatora TeleCube: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
Linia 72: Linia 72:
  
 
 
 
 
 +
  
 
= Konfiguracja przeglądarki Google Chrome =
 
= Konfiguracja przeglądarki Google Chrome =
Linia 86: Linia 87:
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]<br/> "ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox"=dword:00000001
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]<br/> "ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox"=dword:00000001
  
*zapisz plik jako ChromeTelecube.reg .  
+
*zapisz plik jako ChromeTelecube.reg (bardzo ważne aby plik był zapisany właśnie z rozszerzeniem .reg) .  
 
*Uruchom podany plik poprzez dwukrotne kliknięcie na niego:<br/> [[File:Chrome rejestr.png|RTENOTITLE]]  
 
*Uruchom podany plik poprzez dwukrotne kliknięcie na niego:<br/> [[File:Chrome rejestr.png|RTENOTITLE]]  
 
*Wyraź zgodę na modyfikację rejestru  
 
*Wyraź zgodę na modyfikację rejestru  

Aktualna wersja na dzień 14:09, 14 lut 2020

Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE

 

 

 

Konfiguracja w panelu TeleCube

  • W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:

    RTENOTITLE

 

 

Instalacja komunikatora TeleCube

  • Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:

    RTENOTITLE

 

 

Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox

W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.

W tym celu:

  • w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config

About.png

 

  • należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian

About5.png

 

  • w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content

About2.png

  • jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false

About3.png


Teraz można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie/odbieranie połączeń z CRM Vision.

  • przy pierwszej próbie nawiązania lub odebrania połączenia przeglądarka zada nam pytanie jakiej aplikacji użyć do otwarcia odnośników. Należy wybrać aplikację Telecube i zaznaczyć boks "Zapamiętaj wybór dla odnośników callto". Dzięki temu przy kolejnych próbach nawiązania lub odebrania połączenia przeglądarka nie będzie już zadawać nam tego pytania:

RTENOTITLE

 


Konfiguracja przeglądarki Google Chrome

  • przy pierwszej próbie nawiązania lub odebrania połączenia przeglądarka zada nam pytanie jakiej aplikacji użyć do otwarcia odnośników. Należy wybrać aplikację Telecube:
    RTENOTITLE
  • Niestety w nowszych wersjach Chrome nie ma możliwości zaznaczenia boksa "Zapamiętaj wybór dla odnośników callto". Dlatego aby przeglądarka nie pytała za każdym razem jakiej aplikacji użyć należy wykonać następujące kroki:

Dla użytkowników systemu Windows:

  • otwórz notatnik, wklej do niego poniższą zawartość:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]
"ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox"=dword:00000001

  • zapisz plik jako ChromeTelecube.reg (bardzo ważne aby plik był zapisany właśnie z rozszerzeniem .reg) .
  • Uruchom podany plik poprzez dwukrotne kliknięcie na niego:
    RTENOTITLE
  • Wyraź zgodę na modyfikację rejestru
  • Spróbuj nawiązać lub odebrać połączenie z CRM: przeglądarka zapyta o zgodę na użycie komunikatora TeleCube ale pojawi się też dodatkowy boks który należy zaznaczyć:
    RTENOTITLE
  • Od tego momentu przeglądarka nie będzie za każdym razem pytać o pozwolenie na otwarcie odnośnika przez komunikator Telecube.

Dla użytkowników systemu Linux:

  • utwórz katalog: mkdir -p /etc/opt/chrome/policies/managed/
  • utwórz pusty plik JSON: touch /etc/opt/chrome/policies/managed/managed_policies.json
  • w utworzonym pliku zamieść treść:
    {
    "ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox": true
    }
  • Spróbuj nawiązać lub odebrać połączenie z CRM: przeglądarka zapyta o zgodę na użycie komunikatora TeleCube ale pojawi się też dodatkowy boks który należy zaznaczyć
  • Od tego momentu przeglądarka nie będzie za każdym razem pytać o pozwolenie na otwarcie odnośnika przez komunikator Telecube.