Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 7: Linia 7:
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__
 +
  
  
Linia 17: Linia 18:
 
          [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]
 
          [[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]
  
*W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:
+
*W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:<br/> <br/> [[File:Edycja uzytkownika.png]]
  
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =

Wersja z 15:28, 13 lut 2020

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE



Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    Edycja uzytkownika.png

Konfiguracja w panelu Telecube

raz dwa test