Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Nav
 +
|''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''
 +
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 +
|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]
 +
}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
  
{{Nav<br/> |''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''<br/> |[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] &rarr; [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]<br/> |[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]<br/> }} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] &rarr; [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
+
__SPIS__
  
__SPIS__
+
&nbsp;
  
 
raz dwa test
 
raz dwa test

Wersja z 13:33, 13 lut 2020