Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 3: Linia 3:
 
|''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''
 
|''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]
+
|[[Konfiguracja Telefonu|Następny (Konfiguracja Telefonu)]]
 
}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
 
}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
  
Linia 11: Linia 11:
  
 
raz dwa test
 
raz dwa test
 
  
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]]

Wersja z 12:47, 13 lut 2020