Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 7: Linia 7:
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__
 +
  
  
Linia 12: Linia 13:
 
= Konfiguracja w CRM =
 
= Konfiguracja w CRM =
  
W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto i w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
+
#W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:  
  
[[File:Konto tel.png]]
+
[[File:Konto tel.png|RTENOTITLE]]
  
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =
 
= Konfiguracja w panelu Telecube =

Wersja z 16:11, 13 lut 2020

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE



Konfiguracja w CRM

  1. W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:

RTENOTITLE

Konfiguracja w panelu Telecube

raz dwa test