Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 4: Linia 4:
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]]
 
|[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]]
 
|[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]]
}}  
+
}}
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__

Wersja z 16:53, 13 lut 2020

Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE

 

 

Konfiguracja w panelu TeleCube

  • W panelu TeleCube wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:

    RTENOTITLE