Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami
Linia 4: | Linia 4: | ||
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]] | |[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]] | ||
|[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]] | |[[Konfiguracja telefonu|Następny (Konfiguracja telefonu)]] | ||
− | }} | + | }} |
__SPIS__ | __SPIS__ |
Wersja z 16:53, 13 lut 2020
Spis treści
Konfiguracja w CRM
- W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
- W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:
- Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach: