Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone): Różnice pomiędzy wersjami
Linia 35: | Linia 35: | ||
*<span style="font-size:larger">Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:</span><br/> <br/> [[File:Instalator telecube.png|RTENOTITLE]] | *<span style="font-size:larger">Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:</span><br/> <br/> [[File:Instalator telecube.png|RTENOTITLE]] | ||
− | Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox | + | = Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox= = |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki '''about:config''' wartość '''security.mixed_content.block_active_content''' należy ustawić na: '''false'''. | W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki '''about:config''' wartość '''security.mixed_content.block_active_content''' należy ustawić na: '''false'''. |
Wersja z 17:15, 13 lut 2020
Spis treści
Konfiguracja w CRM
- W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
- W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:
- Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:
Konfiguracja w panelu TeleCube
- W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:
Instalacja komunikatora TeleCube
- Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:
Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox=
W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.
Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:
- w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
- należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
- w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
- jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.