Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone)
Spis treści
Konfiguracja w CRM
- W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
- W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:
- Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:
Konfiguracja w panelu TeleCube
- W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:
Instalacja komunikatora TeleCube
- Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:
Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox
W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.
Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:
- w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
- należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
- w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
- jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.