Konfiguracja komunikatora TeleCube (Softphone)

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj

Konfiguracja w CRM
 

  • W zakładce Admin->Telefony dodaj nowe konto, w polu Model wybierz "Komunikator Telecube" i kliknij zapisz.:
     

          RTENOTITLE
 

  • W zakładce Admin -> Użytkownicy przypisz utworzone konto do wybranego użytkownika:

    RTENOTITLE
     
  • Każdy z użytkowników który ma przypisane takie konto telefoniczne będzie mógł sprawdzić dane do połączenia z TeleCube w swoich ustawieniach:

    RTENOTITLE

 

 

 

Konfiguracja w panelu TeleCube

  • W panelu TeleCube, w zakładce integracji z CRM Vision wystarczy podać adres logowania do CRM oraz połączyć numery wewnętrzne z numerami kont z CRM:

    RTENOTITLE

 

 

Instalacja komunikatora TeleCube

  • Ze strony TeleCube.pl należy pobrać najnowszą wersję komunikatora TeleCube i zainstalować ją na każdym stanowisku na którym ma być wykorzystywany:

    RTENOTITLE

Konfiguracja przeglądarki Mozilla Firefox

W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.

Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:

  • w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
About.png
Strzalka d.png
  • należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
About5.png
Strzalka d.png
  • w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
About2.png
Strzalka d.png
  • jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
About3.png
Strzalka d.png
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.