Konfiguracja telefonu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Anulowanie wersji 4534 autora Admin (dyskusja))
(Znacznik: Anulowanie edycji)
Linia 1: Linia 1:
  
{{NavfckLR|''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''fckLR|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP] → [[:Kategoria:Konfiguracja Telefonu|Konfiguracja Telefonu]]fckLR|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]fckLR}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
+
{{NavfckLR|''[[:Kategoria:teKonfiguracja lefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]''fckLR|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP] → [[:Kategoria:Konfiguracja Telefonu|Konfiguracja Telefonu]]fckLR|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]fckLR}} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
  
 
__SPIS__
 
__SPIS__

Wersja z 13:42, 13 lut 2020

{{NavfckLR|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)fckLR|Telefon → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP] → Konfiguracja TelefonufckLR|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)fckLR}} Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE

 

Dodanie kont telefonicznych i przypisanie ich do użytkowników CRM

  1. Przejdź do zakładki Admin -> Telefony
  2. Dodaj konto telefoniczne, podając następujące dane:
    1. Nazwa konta - nazwa konta telefonicznego np. "telefon handlowca".
    2. Model - w zależności od posiadanego modelu telefonu. W celu sprawdzenia modelu należy wpisać numer IP telefonu w przeglądarkę i odczytać model na stronie logowania do panelu telefonu. Wartość "Komunikator Telecube" należy wybrać jeśli korzystają Państwo z komunikatora operatora Telecube
      Pozostałe kroki są konieczne tylko jeśli wybraliśmy w polu Model wartość inną niż "komunikator Telecube":
    3. Numer IP - odczytany z telefonu. Numer IP powinien się wyświetlić po wciśnięciu przycisku OK na telefonie.
    4. login telefonu. Domyślny login to "admin"
    5. Hasło telefonu. Domyślne hasło to "admin"
  3. Przejdź do zakładki Admin -> Użytkownicy. W oknie edycji danych użytkownika przypisz mu konto telefoniczne dodane w pkt.2

Wygenerowanie adresów Action URL

otwórz ustawienia indywidualne Ogólne - ustawienia indywidualne na karcie Telefon

Telefon ustawienia indywidualne.png

przycisk Konfiguracja telefonu -> otworzy nowe okno:

Konfiguracja telefonu.png

Pozostaw to okno otwarte (widoczne adresy będą służyły do skopiowania do telefonu).

↑ spis treści


Konfiguracja Action URL w telefonie

wygenerowane adresy należy uzupełnić w konfiguracji telefonu.

Na telefonie naciśnij przycisk "OK"

T20p ok.png

na wyświetlaczu telefonu pojawi się jego numer IP - wpisz go do przeglądarki (domyślny login to "admin", hasło "admin").

Przejdź w menu: Features → Action URL i wklej wygenerowane wcześniej adresy.

Action URL T19.png
↑ spis treści


Poprawne ustawienie dodatkowych parametrów

Jeśli w telefonie jest dostępna zakładka Features->Remote Control należy w polu Action URI allow IP list wpisać słowo "any":

Allow ip.png

Przy pierwszej próbie nawiązania połączenia na telefonie pojawi się komunikat pytający czy pozwalamy na zdalne sterowanie telefonem. Należy nacisnąć przycisk OK - wówczas komunikat nie będzie się już pojawiał.

Telefon-ok.jpg

Jeśli w zakładce ustawień zaawansowanych: Account → Advanced jest dostępny parametr Login Expire(seconds) należy ustawić go na 60 sekund . Jeśli opcja nie jest dostępna należy pominąć ten krok.

Telefon konf.png

 

Wyłączenie domyślnego zachowania klawisza "#" powodującego przekierowanie połączeń.

Często dzwoniąc na różne numery infolinii, należy zatwierdzać numer klawiszem "kratki" #. Domyślna konfiguracja na to nie pozwala, bowiem klawisz "#" powoduje przejście do transferu połączenia.

Aby przywrócić działanie klawisza "#" należy w opcji: Features → General Information → Key As Send zaznaczyć DISABLED:

Key as send.png
↑ spis treści


Zmiana hasła i loginu w telefonie

Kwestie bezpieczeństwa wymagają zmiany domyślnego hasła i loginu (admin; admin). Dokonać tego można w zakładce Security. Zmiany następują po wpisaniu obecnego hasła (Current Password), następnie nowego (New Password) oraz potwierdzeniu ponownym wpisaniem nowego hasła (Confirm Password) i zapisaniu jej przyciskiem Confirm.

Telefon konf1.png

Po zmianie danych logowania telefonu (login/hasło), należy je wprowadzić w CRM-ie w zakładce Admin ->Telefony , w celu zachowania poprawnego działania urządzenia.

↑ spis treści


Konfiguracja przeglądarki

Poprawne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox

W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.

Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:

  • w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
About.png
Strzalka d.png
  • należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
About5.png
Strzalka d.png
  • w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
About2.png
Strzalka d.png
  • jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
About3.png
Strzalka d.png
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.

Aby sprawdzić poprawność konfiguracji przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html

↑ spis treści


Poprawne ustawienia przeglądarki Google Chrome

  • dla tej przeglądarki nie ma potrzeby dodatkowej konfiguracji
↑ spis treści


Sprawdzenie poprawności

Poprawna konfiguracja przeglądarki (tylko dla Firefox)

Powyższe punkty pozwalają poprawnie skonfigurować przeglądarkę Firefox do integracji z telefonem.

Aby sprawdzić poprawność konfiguracji Firefox'a przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html

Uwaga! Przeglądarka Google Chrome nie wymaga tego testu.

Sprawdzenie automatycznego otwarcia kontaktu

Zadzwoń ze swojego telefonu komórkowego na numer stacjonarny przypisany do aparatu. CRM powinien otworzyć okno rozmowy:

Dzwoni nowy kontakt.png

Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu.

↑ spis treści
Szablon:NavfckLR