Konfiguracja telefonu: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Nav |
+ | |''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]'' | ||
+ | |[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]] | ||
+ | |[[Konfiguracja komunikatora TeleCube|Następny (Konfiguracja komunikatora TeleCube)]] | ||
+ | }} {{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}} | ||
__SPIS__ | __SPIS__ | ||
Linia 11: | Linia 15: | ||
#Dodaj konto telefoniczne, podając następujące dane: | #Dodaj konto telefoniczne, podając następujące dane: | ||
##Nazwa konta - nazwa konta telefonicznego np. "telefon handlowca". | ##Nazwa konta - nazwa konta telefonicznego np. "telefon handlowca". | ||
− | ##Model - w zależności od posiadanego modelu telefonu. W celu sprawdzenia modelu należy wpisać numer IP telefonu w przeglądarkę i odczytać model na stronie logowania do panelu telefonu. Wartość "Komunikator Telecube" należy wybrać jeśli korzystają Państwo z | + | ##Model - w zależności od posiadanego modelu telefonu. W celu sprawdzenia modelu należy wpisać numer IP telefonu w przeglądarkę i odczytać model na stronie logowania do panelu telefonu. Wartość "Komunikator Telecube" należy wybrać jeśli korzystają Państwo z aplikacji softphone operatora Telecube<br/> <u>Pozostałe kroki są konieczne tylko jeśli wybraliśmy w polu Model wartość inną niż "komunikator Telecube"</u>: |
##Numer IP - odczytany z telefonu. Numer IP powinien się wyświetlić po wciśnięciu przycisku OK na telefonie. | ##Numer IP - odczytany z telefonu. Numer IP powinien się wyświetlić po wciśnięciu przycisku OK na telefonie. | ||
##login telefonu. Domyślny login to "admin" | ##login telefonu. Domyślny login to "admin" | ||
Linia 49: | Linia 53: | ||
[[File:Telefon-ok.jpg|center|400px|Telefon-ok.jpg]] | [[File:Telefon-ok.jpg|center|400px|Telefon-ok.jpg]] | ||
− | + | <br/> '''Wydłużenie czasu automatycznego wylogowania.''' | |
− | | + | W zakładce '''Features -> General Information''' w polu Auto-Logout Time(1~1000min) należy wpisać wartość 999: |
+ | |||
+ | [[File:Auto logout.png|center|RTENOTITLE]] | ||
'''Wyłączenie domyślnego zachowania klawisza "#" powodującego przekierowanie połączeń.''' | '''Wyłączenie domyślnego zachowania klawisza "#" powodującego przekierowanie połączeń.''' | ||
Linia 121: | Linia 127: | ||
Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu. | Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu. | ||
− | {{top}} {{ | + | {{top}} {{Nav |
+ | |''[[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|powrót do MENU (Konfiguracja telefonii VOIP)]]'' | ||
+ | |[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Konfiguracja telefonii VOIP|Konfiguracja telefonii VOIP]] | ||
+ | |[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems|Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]] | ||
+ | }} | ||
[[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]] | [[Category:Ustawienia indywidualne]] [[Category:Konfiguracja telefonii VOIP]] |
Aktualna wersja na dzień 15:08, 19 kwi 2023
Zobacz też: Administracja → USTAWIENIA INDYWIDUALNE
Spis treści
Dodanie kont telefonicznych i przypisanie ich do użytkowników CRM
- Przejdź do zakładki Admin -> Telefony
- Dodaj konto telefoniczne, podając następujące dane:
- Nazwa konta - nazwa konta telefonicznego np. "telefon handlowca".
- Model - w zależności od posiadanego modelu telefonu. W celu sprawdzenia modelu należy wpisać numer IP telefonu w przeglądarkę i odczytać model na stronie logowania do panelu telefonu. Wartość "Komunikator Telecube" należy wybrać jeśli korzystają Państwo z aplikacji softphone operatora Telecube
Pozostałe kroki są konieczne tylko jeśli wybraliśmy w polu Model wartość inną niż "komunikator Telecube": - Numer IP - odczytany z telefonu. Numer IP powinien się wyświetlić po wciśnięciu przycisku OK na telefonie.
- login telefonu. Domyślny login to "admin"
- Hasło telefonu. Domyślne hasło to "admin"
- Przejdź do zakładki Admin -> Użytkownicy. W oknie edycji danych użytkownika przypisz mu konto telefoniczne dodane w pkt.2
Wygenerowanie adresów Action URL
otwórz ustawienia indywidualne → Ogólne - ustawienia indywidualne na karcie Telefon
przycisk Konfiguracja telefonu -> otworzy nowe okno:
Pozostaw to okno otwarte (widoczne adresy będą służyły do skopiowania do telefonu).
Konfiguracja Action URL w telefonie
wygenerowane adresy należy uzupełnić w konfiguracji telefonu.
Na telefonie naciśnij przycisk "OK"
na wyświetlaczu telefonu pojawi się jego numer IP - wpisz go do przeglądarki (domyślny login to "admin", hasło "admin").
Przejdź w menu: Features → Action URL i wklej wygenerowane wcześniej adresy.
Poprawne ustawienie dodatkowych parametrów
Jeśli w telefonie jest dostępna zakładka Features->Remote Control należy w polu Action URI allow IP list wpisać słowo "any":
Przy pierwszej próbie nawiązania połączenia na telefonie pojawi się komunikat pytający czy pozwalamy na zdalne sterowanie telefonem. Należy nacisnąć przycisk OK - wówczas komunikat nie będzie się już pojawiał.
Wydłużenie czasu automatycznego wylogowania.
W zakładce Features -> General Information w polu Auto-Logout Time(1~1000min) należy wpisać wartość 999:
Wyłączenie domyślnego zachowania klawisza "#" powodującego przekierowanie połączeń.
Często dzwoniąc na różne numery infolinii, należy zatwierdzać numer klawiszem "kratki" #. Domyślna konfiguracja na to nie pozwala, bowiem klawisz "#" powoduje przejście do transferu połączenia.
Aby przywrócić działanie klawisza "#" należy w opcji: Features → General Information → Key As Send zaznaczyć DISABLED:
Zmiana hasła i loginu w telefonie
Kwestie bezpieczeństwa wymagają zmiany domyślnego hasła i loginu (admin; admin). Dokonać tego można w zakładce Security. Zmiany następują po wpisaniu obecnego hasła (Current Password), następnie nowego (New Password) oraz potwierdzeniu ponownym wpisaniem nowego hasła (Confirm Password) i zapisaniu jej przyciskiem Confirm.
Po zmianie danych logowania telefonu (login/hasło), należy je wprowadzić w CRM-ie w zakładce Admin ->Telefony , w celu zachowania poprawnego działania urządzenia.
Konfiguracja przeglądarki
Poprawne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox
W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.
Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:
- w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
- należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
- w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
- jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
Aby sprawdzić poprawność konfiguracji przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html
Poprawne ustawienia przeglądarki Google Chrome
- dla tej przeglądarki nie ma potrzeby dodatkowej konfiguracji
Sprawdzenie poprawności
Poprawna konfiguracja przeglądarki (tylko dla Firefox)
Powyższe punkty pozwalają poprawnie skonfigurować przeglądarkę Firefox do integracji z telefonem.
Aby sprawdzić poprawność konfiguracji Firefox'a przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html
Uwaga! Przeglądarka Google Chrome nie wymaga tego testu.
Sprawdzenie automatycznego otwarcia kontaktu
Zadzwoń ze swojego telefonu komórkowego na numer stacjonarny przypisany do aparatu. CRM powinien otworzyć okno rozmowy:
Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu.