Konfiguracja telefonu: Różnice pomiędzy wersjami
m |
(→Wygenerowanie adresów Action URL) |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
[[Plik:Konfiguracja telefonu.png|center|frame]] | [[Plik:Konfiguracja telefonu.png|center|frame]] | ||
+ | |||
+ | Pozostaw to okno otwarte (widoczne adresy będą służyły do skopiowania do telefonu). | ||
{{top}} | {{top}} |
Wersja z 13:49, 25 cze 2013
Zobacz też: Administracja → USTAWIENIA INDYWIDUALNE
Spis treści
Wygenerowanie adresów Action URL
otwórz ustawienia indywidualne → Ogólne - ustawienia indywidualne na karcie Vanberg Systems
przycisk Konfiguracja telefonu -> otworzy nowe okno:
Pozostaw to okno otwarte (widoczne adresy będą służyły do skopiowania do telefonu).
Konfiguracja Action URL w telefonie
wygenerowane adresy należy uzupełnić w konfiguracji telefonu.
Na telefonie naciśnij przycisk "OK"
na wyświetlaczu telefonu pojawi się jego numer IP - wpisz go do przeglądarki (domyślny login to "admin", hasło "admin").
Przejdź w menu: Phone → Action URL i wklej wygenerowane wcześniej adresy.
Sprawdzenie poprawności
Sprawdzanie połączenia CRM z Vanberg Systems
W CRM użyj przycisku Testuj połączenie z Vanberg Systems
Prawidłowe połączenie będzie potwierdzone komunikatem:
Sprawdzenie połączenia z telefonem
W CRM użyj przycisku Testuj połączenie z telefonem
Wpisz numer IP telefonu (pobierz go naciskając OK na aparacie)
Zostaniesz poproszony o podniesienie słuchawki telefonu:
Podniesienie słuchawki powinno skutkować odpowiednim komunikatem - jego wyświetlenie świadczy o poprawności połączenia:
Sprawdzenie automatycznego otwarcia kontaktu
Zadzwoń ze swojego telefonu komórkowego na numer stacjonarny przypisany do aparatu. CRM powinien otworzyć okno rozmowy:
Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu.