Konfiguracja telefonu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(DLA SYSTEMU WINDOWS:)
(DLA SYSTEMU MAC OS:)
Linia 123: Linia 123:
 
</div>
 
</div>
  
=DLA SYSTEMU MAC OS:=
+
* DLA SYSTEMU MAC OS:
 
Do pliku .bash_profile należy dodać następujący Alias do Chrome:
 
Do pliku .bash_profile należy dodać następujący Alias do Chrome:
 
alias chrome="open /Applications/Google\ Chrome.app/ --args --allow-running-insecure-content"
 
alias chrome="open /Applications/Google\ Chrome.app/ --args --allow-running-insecure-content"

Wersja z 15:42, 14 lis 2016

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE



Wygenerowanie adresów Action URL

otwórz ustawienia indywidualne Ogólne - ustawienia indywidualne na karcie Telefon

Telefon ustawienia indywidualne.png


przycisk Konfiguracja telefonu -> otworzy nowe okno:

Konfiguracja telefonu.png


Pozostaw to okno otwarte (widoczne adresy będą służyły do skopiowania do telefonu).

↑ spis treści


Konfiguracja Action URL w telefonie

wygenerowane adresy należy uzupełnić w konfiguracji telefonu.

Na telefonie naciśnij przycisk "OK"

T20p ok.png

na wyświetlaczu telefonu pojawi się jego numer IP - wpisz go do przeglądarki (domyślny login to "admin", hasło "admin").

Przejdź w menu: Features → Action URL i wklej wygenerowane wcześniej adresy.

Action URL T19.png


↑ spis treści


Poprawne ustawienie dodatkowych parametrów

Jeśli w telefonie jest dostępna zakładka Features->Remote Control należy w polu Action URI allow IP list wpisać słowo "any":

Allow ip.png


Przy pierwszej próbie nawiązania połączenia na telefonie pojawi się komunikat pytający czy pozwalamy na zdalne sterowanie telefonem. Należy nacisnąć przycisk OK - wówczas komunikat nie będzie się już pojawiał.

Telefon-ok.jpg


Jeśli w zakładce ustawień zaawansowanych: Account → Advanced jest dostępny parametr Login Expire(seconds) należy ustawić go na 60 sekund . Jeśli opcja nie jest dostępna należy pominąć ten krok.

Telefon konf.png


Wyłączenie domyślnego zachowania klawisza "#" powodującego przekierowanie połączeń.

Często dzwoniąc na różne numery infolinii, należy zatwierdzać numer klawiszem "kratki" #. Domyślna konfiguracja na to nie pozwala, bowiem klawisz "#" powoduje przejście do transferu połączenia.

Aby przywrócić działanie klawisza "#" należy w opcji: Features → General Information → Key As Send zaznaczyć DISABLED:

Key as send.png
↑ spis treści


Zmiana hasła i loginu w telefonie

Kwestie bezpieczeństwa wymagają zmiany domyślnego hasła i loginu (admin; admin). Dokonać tego można w zakładce Security. Zmiany następują po wpisaniu obecnego hasła (Current Password), następnie nowego (New Password) oraz potwierdzeniu ponownym wpisaniem nowego hasła (Confirm Password) i zapisaniu jej przyciskiem Confirm.

Telefon konf1.png

Po zmianie danych logowania telefonu (login/hasło), należy je wprowadzić w CRM-ie w zakładce Admin ->Telefony , w celu zachowania poprawnego działania urządzenia.

↑ spis treści


Konfiguracja przeglądarki

Poprawne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox

W celu poprawnego działania połączeń telefonicznych w ustawieniach programu Mozilla Firefox powinna być odpowiednio skonfigurowana wartość parametrów. Na liście parametrów przeglądarki about:config wartość security.mixed_content.block_active_content należy ustawić na: false.


Poprawna konfiguracja ustawień w Mozilla Firefox:

  • w pasku adresu przeglądarki wpisujemy: about:config
About.png
Strzalka d.png
  • należy potwierdzić zachowanie ostrożności podczas dokonywania zmian
About5.png
Strzalka d.png
  • w wyświetlonym pasku Szukaj: wpisujemy: security.mixed_content.block_active_content
About2.png
Strzalka d.png
  • jeśli wartość to true dwukrotnym kliknięciem zmieniamy ją na false
About3.png
Strzalka d.png
Można zamknąć kartę z listą funkcji i rozpocząć dzwonienie z CRM Vision.


Aby sprawdzić poprawność konfiguracji przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html


↑ spis treści

Poprawne ustawienia przeglądarki Google Chrome

  • Dla systemu Winows:

Poprawne działanie połączeń telefonicznych w CRM Vision podczas użytkowania przeglądarki Google Chrome wymaga wprowadzenia parametru we właściwościach programu. W tym celu należy:

Oznaczyć (np. znajdujący się na pulpicie) skrót uruchamiający przeglądarkę Chrome, następnie klikając prawym przyciskiem myszy...

Strzalka d.png

...wybrać opcję Właściwości...

Chrome1.png
Strzalka d.png

...przejść na zakładkę Skrót...

Chrome2.png
Strzalka d.png

...w polu Element docelowy dopisać, na samym końcu, po spacji, następującą treść " --allow-running-insecure-content "...

Chrome3.png
Strzalka d.png

...kliknąć przycisk Zastosuj, a następnie OK.

Chrome4.png
Strzalka d.png

Zmiany zostały zapisane, należy zamknąć i uruchomić ponownie przeglądarkę Chrome (używając zmodyfikowanego skrótu) i można kontynuować pracę w CRM Vision.

  • DLA SYSTEMU MAC OS:

Do pliku .bash_profile należy dodać następujący Alias do Chrome: alias chrome="open /Applications/Google\ Chrome.app/ --args --allow-running-insecure-content"

Jeżeli nie możemy edytować pliku .bash_profile wówczas można każdorazowo uruchamiać Chrome z poziomu terminala poprzez polecenie: '/Applications/Google Chrome.app/Contents/MacOS/Google Chrome' --allow-running-insecure-content > /dev/null 2>&1 &

Aby sprawdzić poprawność konfiguracji przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html


↑ spis treści


Sprawdzenie poprawności

Poprawna konfiguracja przeglądarki

Powyższe punkty pozwalają poprawnie skonfigurować przeglądarkę do integracji z telefonem.

Aby sprawdzić poprawność konfiguracji przejdź na stronę: https://demo.crmvision-online.pl:8443/test.html


Jeśli test poprawności konfiguracji nie wypadł pomyślnie i używasz przeglądarki Chrome wykonaj dodatkowo następującą czynność:

- Przejdź do ustawień zaawansowanych Google Chrome. Ustawienia->Pokaż ustawienia zaawansowane

- Następnie w sekcji System wyłącz opcję Kontynuuj działanie aplikacji w tle po zamknięciu przeglądarki Google Chrome

Chrome-ustawienia-system.png

- Ponownie uruchom przeglądarkę

Sprawdzenie automatycznego otwarcia kontaktu

Zadzwoń ze swojego telefonu komórkowego na numer stacjonarny przypisany do aparatu. CRM powinien otworzyć okno rozmowy:

Dzwoni nowy kontakt.png

Odebranie rozmowy otworzy pełne okno kontaktu.


↑ spis treści