Ogólne - ustawienia indywidualne: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
Linia 19: Linia 19:
 
[[Plik:indywidualne.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/6/69/Indywidualne.png]]
 
[[Plik:indywidualne.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/6/69/Indywidualne.png]]
 
[[Plik:Strzalka_d.png|center|link=]]
 
[[Plik:Strzalka_d.png|center|link=]]
[[Plik:indywidualne2.png|center|link=http://help.crmvision.pl/images/a/ae/Indywidualne2.png]]
+
[[Plik:indywidualne2.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/a/ae/Indywidualne2.png]]
 
{{top}}
 
{{top}}
  

Aktualna wersja na dzień 19:41, 11 kwi 2014


Ustawienia w zakładce Ogólne dotyczą podstawowych informacji o wyświetlaniu tabel oraz komunikatów błędów przy wpisywaniu danych.

Można zmienić dane logowania, tj. login oraz hasło oraz pozostałe opcje indywidualne → USTAWIENIA INDYWIDUALNE



Dostęp dla użytkowników systemu

W prawym górnym rogu okna znajduje się link Ustawienia


Indywidualne.png
Strzalka d.png
Indywidualne2.png
↑ spis treści


Dostęp z konta administratora

Administrator systemu może uzyskać dostęp do ustawień indywidualnych (osobistych) wszystkich użytkowników w zakładce ADMIN → Użytkownicy → Ustawienia osobiste

Ustawieniaosobiste.png
↑ spis treści