PLIKI: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Opis)
(Uprawnienia)
Linia 14: Linia 14:
  
 
===Uprawnienia===
 
===Uprawnienia===
 +
Do każdego katalogu utworzonego w systemie mamy możliwość zdefiniowania uprawnień dostępu dla poszczególnych użytkowników. Dostępne są następujące poziomy dostępu:
 +
 +
* [[ Odczyt ]]
  
 
===Funkcjonalności===
 
===Funkcjonalności===

Wersja z 20:47, 15 kwi 2012

Szablon:Spis treści

Pliki

Pliki przyklad 1.png

Opis

W systemie CRM Vision pliki można przechowywać zarówno w utworzonych katalogach jak również każdy z plików można powiązać z dowolnym elementem w systemie takim jak kontakt, projekt, działanie. Dzięki temu ważne dokumenty są zawsze pod ręką a zarządzanie nimi jest szybkie i wygodne. Po przejściu do zakładki pliki mamy możliwość utworzenia własnych katalogów, przydzielenia do nich uprawnień oraz wgrania plików. Miejsce to można traktować jako wirtualny dysk lub centralne repozytorium plików do których dostęp mają tylko uprawnione osoby z dowolnego miejsca na świecie po zalogowaniu do systemu. Wszystkie pliki które zostały powiązane z kontaktami lub projektami dostępne są z poziomu oddzielnych zakładek, jak również z poziomu szczegółów kontaktu lub projektu do którego zostały podpięte.

Wersje pliku

Do każdego pliku umieszczonego w systemie mamy możliwość wgrania dowolnej liczby wersji. System zapewnia automatyczną numerację kolejnych wersji plików, dzięki czemu wszystkie archiwalne wersje są również zachowywane i w każdej chwili mamy do nich szybki dostęp. Numer aktualnej wersji i data ostatniej modyfikacji pliku widoczne są już z poziomu listy plików. Typowym przykładem przydatności zastosowania wersjonowania plików jest przygotowanie oferty. W przypadku gdy pierwsza wersja oferty którą przygotowaliśmy dla Klienta nie została przez niego zaakceptowana, przygotowujemy kolejną wersję dokumentu i wgrywamy ją do systemu. Po upływie kilku tygodni okazuje się jednak, że konieczne są ponowne zmiany w ofercie - wówczas chcielibyśmy szybko sprawdzić jak dokument oferty ewoluował do tej pory i wówczas świetnie przydaje się możliwość szybkiego wglądu do poprzednich wersji oferty.

Uprawnienia

Do każdego katalogu utworzonego w systemie mamy możliwość zdefiniowania uprawnień dostępu dla poszczególnych użytkowników. Dostępne są następujące poziomy dostępu:

Funkcjonalności