PROJEKTY

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 13:17, 15 kwi 2012 autorstwa J (dyskusja | edycje) (Opis modułu)
Skocz do: nawigacja, szukaj

Projekty

Opis modułu

Projekt w systemie CRM Vision to dowolne przedsięwzięcie w firmie grupujące wiele działań. Projekt można więc traktować jako sprawę której skuteczne załatwienie wymaga np. wykonania kilku telefonów, odbycia spotkania i wysłania odpowiednich wiadomości mailem. W ramach projektu możemy wyodrębnić etapy jego realizacji, określić kto będzie odpowiedzialny za ich wykonanie oraz zamieszczać materiały powiązane z projektem. Ponadto istnieje możliwość kontrolowania strony finansowej projektu jak również nadzorowania statusu jego realizacji.

Projekt dane podstawowe.png

Projektem może być np. obsługa większego zlecenia od Klienta, szkolenie, kampania reklamowa, wdrożenie nowego rozwiązania w firmie, itp. Poniżej przedstawiono opis najważniejszych elementów okna szczegółów projektu:

Dane podstawowe

W tej sekcji podajemy kluczowe informacje o projekcie m.in. jego nazwę, ramy czasowe, aktualny status. Wszelkie dodatkowe uwagi odnośnie projektu należy umieścić w polu opis którego szerokość automatycznie dostosuje się do ilości wprowadzonego tekstu. Pole realizacja określa procentowo na jakim etapie realizacji znajduje się dany projekt. W celu łatwiejszego wyszukiwania warto uzupełnić pole słowa kluczowe w którym należy podać frazy charakterystyczne dla projektu. W przypadku gdy wyodrębnione zostały podprojekty wartość tego pola jest automatycznie wyliczana jako średnia podprojektów. W prawym górnym rogu, tuż nad sekcją danych podstawowych po kliknięciu przycisku Historia zmian możemy sprawdzić kto i kiedy wykonywał wszelkie zmiany w projekcie. Użytkownicy o zaawansowanych uprawnieniach mają możliwość samodzielnego zdefiniowania pól dodatkowych które miałyby znajdować się w tej sekcji. Mogą to być zarówno pola tekstowe jak również pole pozwalające na umieszczenie dodatkowej daty. Istnieje również możliwość dodania wyboru województwa projektu oraz pola do określenia wartości projektu. Pozycje dostępne na liście wyboru statusów projektu również można dostosować do własnych potrzeb w zakładce Admin.

Projekt uczestnicy.png
  • Uczestnicy

W sekcji uczestnicy możemy określić, które osoby z naszej firmy są odpowiedzialne za realizację projektu lub w niego zaangażowane. Dla każdego z uczestników należy określić uprawnienia dostępu do projektu, dostępne są następujące poziomy dostępu: Podgląd - użytkownik będzie widział projekt i podstawowe informacje o nim na liście projektów ale nie będzie mógł sprawdzić szczegółowych informacji o projekcie. Odczyt - użytkownik będzie miał pełny wgląd do projektu, jednakże nie będzie mógł w nim niczego zmieniać. Edycja - użytkownik będzie mógł również zmieniać dane w projekcie za wyjątkiem sekcji administracyjnych czyli np. uprawnień pozostałych użytkowników do projektu. Zarządzanie - użytkownik ma pełne prawa do edycji projektu łącznie z sekcjami administracyjnymi takimi jak uczestnicy projektu, budżet.

Funkcjonalności

Uprawnienia

Konfiguracja=