Połączenie Google Maps: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę " <span style="font-size:larger">'''Integracja adresów klientów z systemu CRM z usługą Google Maps'''</span> '''Przygotowanie do eksportu adresów kontaktów z CRM''...")
 
 
Linia 59: Linia 59:
  
 
[[File:2020-03-23 160926.jpg|RTENOTITLE]]
 
[[File:2020-03-23 160926.jpg|RTENOTITLE]]
 
&nbsp;
 
 
&nbsp;
 

Aktualna wersja na dzień 15:42, 25 mar 2020

Integracja adresów klientów z systemu CRM z usługą Google Maps

Przygotowanie do eksportu adresów kontaktów z CRM

Przechodzimy do moduły Kontakty → automatycznie otworzy się nam lista kontaktów. Klikamy w prawym górnym rogu w ikonę:

RTENOTITLE

W ten sposób aktywujemy listę wszystkich Klientów. Będziemy mogli adresy wszystkich Klientów zintegrować z Mapą Google. Jeśli chcemy integrować tylko swoje adresy kontaktów, to klikamy w ikonę

RTENOTITLE

W kolumnie „Szukaj” możemy też dodatkowo zaznaczyć checkbox przy odpowiednim wierszu = firmie.

RTENOTITLE

Istotne jest, żeby sprawdzić ile mamy kontaktów wyświetlanych. Wyświetlanych jest z 10 z 12 kontaktów.

RTENOTITLE

Jeśli mamy więcej kontaktów niż znajduje się na stronie (strona 1 z 2), to zwiększamy listę kontaktów wyświetlanych do 25.

RTENOTITLE

Efekt będzie wyglądał następująco.

RTENOTITLE

Zaznaczamy pojedynczo te kontakty, które chcemy integrować z Mapą Google.

Jeśli jednak chcemy wyeksportować wszystkie kontakty, nie zaznaczamy żadnych pól chechbox, ale wszystkie kontakty kilkając na ikonę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekrany → eksport danych. Znaczące jest to, że zastosowane w kolumnach filtry znajdą odzwierciedlenie w wyeksportowanym pliku. Wyeksportowane zostaną wg filtrów wszystkie kontakty. Jeśli np. było 10 stron z 10, to wszystkie one znajdą się w pliku docelowym.

Kolejnym etapem jest zalogowanie się na stronę na koncie mymaps.google.comPosiadanie konta w portalu Google jest istotne, aby móc korzystać z usługi mymaps.google.com

Klikamy w lewej górnej części ekranu na ikonę:

RTENOTITLE

i wybieramy opcję importuj:

RTENOTITLE

Wybieramy uprzednio wygenerowany plik z kontaktami z systemu CRM. Zaznaczmy min. 4 zmienne.

RTENOTITLE

Klikamy na Dalej. Wybieramy następnie Nazwę skrócona i klikamy na Zakończ. Adresy firmy zostały naniesione na mapę:

RTENOTITLE

Możemy teraz utworzyć mapę trasy:

 

RTENOTITLE

która będzie wyglądała następująco:

RTENOTITLE