Połączenie z Google Maps: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 44: Linia 44:
 
=== Przeniesienie listy punktów na mapę. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. ===
 
=== Przeniesienie listy punktów na mapę. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. ===
  
Kolejnym etapem jest zalogowanie się na stronę na koncie '''mymaps.google.com'''<span style="font-weight: normal">Posiadanie konta w portalu Google jest istotne, aby móc korzystać z usługi </span>'''mymaps.google.com'''
+
Kolejnym etapem jest zalogowanie się na stronę na koncie '''mymaps.google.com'''<span style="font-weight: normal"></span>
 +
 
 +
<span style="font-weight: normal">Posiadanie konta w portalu Google jest istotne, aby móc korzystać z usługi </span>'''mymaps.google.com'''
  
 
Klikamy w lewej górnej części ekranu na ikonę:
 
Klikamy w lewej górnej części ekranu na ikonę:

Wersja z 17:15, 27 mar 2020

 

Integracja adresów klientów z systemu CRM z usługą Google Maps

Przygotowanie do eksportu adresów kontaktów z CRM.

Przechodzimy do moduły Kontakty → automatycznie otworzy się nam lista kontaktów. Klikamy w prawym górnym rogu w ikonę:

RTENOTITLE

W ten sposób aktywujemy listę wszystkich Klientów. Będziemy mogli adresy wszystkich Klientów zintegrować z Mapą Google. Jeśli chcemy integrować tylko swoje adresy kontaktów, to klikamy w ikonę

RTENOTITLE

W kolumnie „Szukaj” możemy też dodatkowo zaznaczyć checkbox przy odpowiednim wierszu = firmie.

RTENOTITLE

Istotne jest, żeby sprawdzić ile mamy kontaktów wyświetlanych. Wyświetlanych jest z 10 z 12 kontaktów.

RTENOTITLE

Jeśli mamy więcej kontaktów niż znajduje się na stronie (strona 1 z 2), to zwiększamy listę kontaktów wyświetlanych do 25.

RTENOTITLE

Efekt będzie wyglądał następująco.

RTENOTITLE

Zaznaczamy pojedynczo te kontakty, które chcemy integrować z Mapą Google.

Jeśli jednak chcemy wyeksportować wszystkie kontakty, nie zaznaczamy żadnych pól chechbox, ale wszystkie kontakty kilkając na ikonę znajdującą się w prawym dolnym rogu ekrany → eksport danych. Znaczące jest to, że zastosowane w kolumnach filtry znajdą odzwierciedlenie w wyeksportowanym pliku. Wyeksportowane zostaną wg filtrów wszystkie kontakty. Jeśli np. było 10 stron z 10, to wszystkie one znajdą się w pliku docelowym.

Przeniesienie listy punktów na mapę. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

Kolejnym etapem jest zalogowanie się na stronę na koncie mymaps.google.com

Posiadanie konta w portalu Google jest istotne, aby móc korzystać z usługi mymaps.google.com

Klikamy w lewej górnej części ekranu na ikonę:

RTENOTITLE

i wybieramy opcję importuj:

RTENOTITLE

Wybieramy uprzednio wygenerowany plik z kontaktami z systemu CRM. Zaznaczmy min. 4 zmienne.

RTENOTITLE

Klikamy na Dalej. Wybieramy następnie Nazwę skrócona i klikamy na Zakończ. Adresy firmy zostały naniesione na mapę:

RTENOTITLE

Możemy teraz utworzyć mapę trasy klikając w prawym górnym rogu w ikonę RTENOTITLE

RTENOTITLE

Klikamy na Gdańsk, następnie przechodzimy do litery B i klikamy na punkt w Warszawie. Nastęnie

 

która będzie wyglądała następująco:

RTENOTITLE

 

 

↑ spis treści