Podsumowanie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
Linia 15: Linia 15:
  
 
<div style="text-align:center;">'''ADMIN &rarr; Podsumowanie'''</div>
 
<div style="text-align:center;">'''ADMIN &rarr; Podsumowanie'''</div>
[[Plik:podsumowanie.png|center|800px|link=http://help.crmvision.pl/images/c/cb/Podsumowanie.png]]
+
[[Plik:podsumowanie.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/c/cb/Podsumowanie.png]]
 
{{top}}
 
{{top}}
  

Aktualna wersja na dzień 19:35, 11 kwi 2014


Podsumowaniem jest Raport przypisanych uprawnień, czyli zestawienie dostępnych uprawnień z listą użytkowników, pozwalające na obserwację i nadzór dostępu do poszczególnych funkcjonalności systemu. Raport można wydrukować, służy do tego przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu zakładki.

Klikając nazwę użytkownika (nagłówek tabeli) można go edytować.


Zobacz też: Użytkownicy, Role, Prawa dostępu

ADMIN → Podsumowanie
Podsumowanie.png
↑ spis treści