Pomoc systemu CRM Vision: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 70: Linia 70:
  
 
== Obsługa systemu==
 
== Obsługa systemu==
<categorytree class="help-list" mode="pages" hideroot="off" hideprefix="always">Najczęściej zadawane pytania - Q&A</categorytree>
+
<categorytree class="help-list" mode="pages" hideroot="off" hideprefix="always">Najczęściej zadawane pytania - FAQ</categorytree>
  
 
{{top}}
 
{{top}}

Wersja z 15:23, 4 sie 2017

To jest strona pomocy do systemu CRM Vision.

Baner.png

Wyszukiwanie informacji Aktualizacje Szybki start
Information.png
Pole wyszukiwania mieści się w górnym prawym rogu ekranu.
  • W celu odnalezienia tematu przy pomocy fragmentu słowa/tytułu/treści, należy wpisać w polu wyszukiwania treść oraz umieścić znak gwiazdki (*). Np. aby wyszukać wszystkie artykuły zawierające kont wpisujemy: kont*. Odnajdziemy wtedy zarówno artykuły dotyczące kontaktów, kont użytkowników itp.
  • W celu odnalezienia artykułu znając jego tytuł, wystarczy rozpocząć wpisywanie tytułu - zostanie wyświetlona lista podpowiedzi z której można przejść do wybranej pozycji.
Information.png
Nowości w systemie znajdziesz na stronach:
Information.png
Pobierz prezentację, omawiającą w skrócie najważniejsze moduły CRM Vision

Możliwości systemu CRM Vision (1,8 MB)

Do podglądu prezentacji wymagany jest odpowiedni program np. darmowy Power Point Viewer
Information.png
Więcej informacji i wersja DEMO: http://crmvision.pl/


Szybki start

Zobacz: błyskawiczne dodanie nowego kontaktu
Zobacz: wystawienie faktury w 6 prostych krokach

Spis treści - wg modułów:

Obsługa systemu


↑ spis treści