Raport działań

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 18:25, 11 kwi 2014 autorstwa Mzynda (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj


Raporty działań pozwalają na tworzenie wykazów i zestawień wykonanych czynności pod kątem dowolnych kryteriów, np.

  • zadania z danego okresu w których zostały osiągnięte założone cele
  • zadania wykonywane przez pracowników w ramach określonych projektów



Lista raportowanych działań

Z tego miejsca można również edytować działania przy wykorzystaniu funkcji dla zaznaczonych.

Widoczna na pierwszym ekranie po otwarciu RAPORTY → Działania lista prezentuje szczegółowy wykaz wszystkich działań zapisanych w systemie.


Raporty001.png



↑ spis treści

Podsumowanie

Podsumowanie to zestawienie ilości wykonanych lub zleconych Działań według kategorii i wykonawców/zlecających. To raport ilościowy wykonanych/planowanych zadań.

Raporty002.png
Strzalka d.png
Raporty p.png
↑ spis treści


Filtry

Wyszukiwanie umożliwione jest poprzez filtry wysuwane z lewej strony ekranu oraz pola w nagłówkach kolumn.

Raporty004.png
↑ spis treści

Funkcja "Dla zaznaczonych"

Jeśli występuje konieczność zmiany parametrów działań, np. dodanie celu dla kilku działań nie wykonanych, można to uczynić przy pomocy funkcji dla zaznaczonych.

Raporty005.pngStrzalka p2.pngRaporty006.png

Wykorzystanie funkcji dla zaznaczonych wielu działań możliwe jest także w Planie dnia każdego użytkownika systemu.

↑ spis treści

Jak skutecznie wyszukiwać zdarzenia?

Użytkownik Jan posiadający odpowiednie uprawnienia chce wyświetlić wszystkie rozmowy telefoniczne, jakie wykonał Piotr przez ostatnie dwa tygodnie, podczas których udało mu się umówić spotkanie z potencjalnym klientem.

Otwarcie raportu zdarzeń
Raporty001.png
Wpisanie odpowiednich kryteriów wyszukiwania
Raporty007.png
Wynik raportu

Po naciśnięciu przycisku "Filtruj" w tabelce po prawej stronie wyświetlone zostaną tylko zdarzenia spełniające podane kryteria.

Raporty008.png
Jak zobaczyć inne zdarzenia?

Aby rozpocząć nowe wyszukiwanie wystarczy odznaczyć nieaktualne kryteria i włączyć nowe.

Załóżmy, że chcemy odnaleźć teraz wszystkie zdarzenia, których termin realizacji został przesunięty (opóźniony). Uzupełniamy odpowiednie pola i po naciśnięciu "Filtruj" otrzymamy wynik.

Raporty009.png
Jak system informuje o zmianie terminu zadania?

Po otwarciu takiego zdarzenia, zostanie wyświetlone stosowne ostrzeżenie, jak w poniższym przykładzie.

Raporty010.png
↑ spis treści