Raport zmian statusów: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
m
Linia 5: Linia 5:
 
Raport zmian statusów pozwala szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów, obejmujących m.in. czas, opiekuna, nazwę).<br />
 
Raport zmian statusów pozwala szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów, obejmujących m.in. czas, opiekuna, nazwę).<br />
 
* Informacje dotyczące zmian i edycji statusów dostępne są w artykule [[Zarządzanie statusami klientów]].
 
* Informacje dotyczące zmian i edycji statusów dostępne są w artykule [[Zarządzanie statusami klientów]].
* Opis sposobu dodawania statusów został opisany w kategorii [[:Kategoria:Słowniki danych|Słowniki danych]].
+
* Definiowanie statusów zostało opisane w kategorii [[:Kategoria:Słowniki danych|Słowniki danych]].
  
  
 
<div style="text-align:center;">'''RAPORTY &rarr; Zmiany statusów'''</div>
 
<div style="text-align:center;">'''RAPORTY &rarr; Zmiany statusów'''</div>
 
[[Plik:raporty_s.png|center|800px|link=http://help.crmvision.pl/images/9/9a/Raporty_s.png]]
 
[[Plik:raporty_s.png|center|800px|link=http://help.crmvision.pl/images/9/9a/Raporty_s.png]]

Wersja z 14:39, 4 kwi 2013

Jesteś tutaj: PomocFinanseRaportyRAPORTY NIEFINANSOWE


Raport zmian statusów pozwala szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów, obejmujących m.in. czas, opiekuna, nazwę).


RAPORTY → Zmiany statusów
Raporty s.png