Sprawdzanie połączenia internetowego: Różnice pomiędzy wersjami
(→Popularne testy jakości połączenia) |
(→Podstawowe testy jakości połączenia) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
Kliknij w systemie CRM przycisk ustawienia w prawym górnym rogu. Następnie wybierz przycisk Testuj połączenie: | Kliknij w systemie CRM przycisk ustawienia w prawym górnym rogu. Następnie wybierz przycisk Testuj połączenie: | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | [[Plik: | + | [[Plik:Screen_testuj.png|center|frame]] |
</gallery> | </gallery> | ||
Wersja z 13:38, 20 sty 2017
Spis treści
Podstawowe testy jakości połączenia
Wykonaj test połączenia do serwerów CRM Vision: Kliknij w systemie CRM przycisk ustawienia w prawym górnym rogu. Następnie wybierz przycisk Testuj połączenie:
Wykonaj test połączenia np. na poniższych stronach:
ip.wp.pl
Sprawdź wyniki testu - UWAGA: rozwiń szczegółowo sekcję "stabilność":
speedtest.pl
Dokładny test połączenia z CRM
Wykonaj jako administrator polecenia ping oraz tracert:
1. Ustal adres swojego systemu CRM:
np. jeśli Twój adres CRM to: https://serwer3.crmvision-online.pl/crmvision_demo/ wówczas adres serwera to: serwer3.crmvision-online.pl
2. Uruchom jako administrator linię poleceń
W menu "start" → Programy odnajdź "wiersz polecenia"
najszybciej można to zrobić po prostu zacząć wpisywać: Wiersz i pozycja powinna się od razu pokazać.
Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "uruchom jako administrator":
3. Wykonaj polecenia ping oraz tracert
używając adresu swojego serwera CRM (w przykładzie poniżej użyto serwer7.crmvision-online.pl) Wpisz polecenie:
tracert serwer7.crmvision-online.pl
a następie:
ping serwer7.crmvision-online.pl
i prześlij wyniki testu na adres: biuro@yourvision.pl
Aby skopiować wyniki użyj:
- albo klawisza PRINT-SCREEN na klawiaturze;
- albo kliknij prawym klawiszem w oknie i wybierz OZNACZ, następnie zaznacz cały tekst rysując prostokąt, i zatwierdź kopiowanie klawiszem ENTER;
i wklej w oknie nowego emaila