Sprawdzanie połączenia internetowego

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 13:44, 29 cze 2017 autorstwa A (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj


Podstawowe testy jakości połączenia

Wykonaj test połączenia do serwerów CRM Vision: Kliknij w systemie CRM przycisk ustawienia w prawym górnym rogu. Następnie wybierz przycisk Testuj połączenie:

Screen testuj.png

Wykonaj test połączenia np. na poniższych stronach:

ip.wp.pl

http://twojeip.wp.pl/

Sprawdź wyniki testu - UWAGA: rozwiń szczegółowo sekcję "stabilność":

Ip-wp.jpg

speedtest.pl

http://speedtest.pl/

Speedtest.jpg


↑ spis treści


Dokładny test połączenia z CRM

Wykonaj jako administrator polecenia ping oraz tracert:


1. Ustal adres swojego systemu CRM:

np. jeśli Twój adres CRM to: https://serwer3.crmvision-online.pl/crmvision_demo/ wówczas adres serwera to: serwer3.crmvision-online.pl

Adres.png


2. Uruchom jako administrator linię poleceń

W menu "start" → Programy odnajdź "wiersz polecenia"

najszybciej można to zrobić po prostu zacząć wpisywać: Wiersz i pozycja powinna się od razu pokazać.

Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "uruchom jako administrator":

Wiersz polecenia.png

3. Wykonaj polecenia ping oraz tracert

używając adresu swojego serwera CRM (w przykładzie poniżej użyto serwer7.crmvision-online.pl) Wpisz polecenie:

tracert serwer7.crmvision-online.pl

a następie:

ping serwer7.crmvision-online.pl

i prześlij wyniki testu na adres: biuro@yourvision.pl

Cmd.png

Aby skopiować wyniki użyj:

  • albo klawisza PRINT-SCREEN na klawiaturze;
  • albo kliknij prawym klawiszem w oknie i wybierz OZNACZ, następnie zaznacz cały tekst rysując prostokąt, i zatwierdź kopiowanie klawiszem ENTER;

i wklej w oknie nowego emaila


↑ spis treści