https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&feed=atom&action=history
TELEFON - Q&A - Historia wersji
2024-03-29T09:23:18Z
Historia wersji tej strony wiki
MediaWiki 1.31.0
https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&diff=4193&oldid=prev
Mzynda: Mzynda przenosi stronę TELEFON - FAQ do TELEFON - Q&A
2017-02-02T14:56:26Z
<p>Mzynda przenosi stronę <a href="/index.php?title=TELEFON_-_FAQ" class="mw-redirect" title="TELEFON - FAQ">TELEFON - FAQ</a> do <a href="/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A" title="TELEFON - Q&A">TELEFON - Q&A</a></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="1" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="1" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">Wersja z 14:56, 2 lut 2017</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-notice" lang="pl"><div class="mw-diff-empty">(Brak różnic)</div>
</td></tr></table>
Mzynda
https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&diff=2823&oldid=prev
Mzynda o 14:50, 20 lis 2013
2013-11-20T14:50:33Z
<p></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">Wersja z 14:50, 20 lis 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l13" >Linia 13:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 13:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#Sprawdzenie ustawień przeglądarki Mozilla Firefox|Konfiguracja_telefonu]].</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#Sprawdzenie ustawień przeglądarki Mozilla Firefox|Konfiguracja_telefonu]].</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">===Jak bezpiecznie zmieniać hurtowo dane kontaktów===</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><!--</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Opisz, że przed większymi zmianami w bazie, użytkownik powinien najpierw zrobić "backup" listy kontaktów które będzie zmieniał, poprzez dopisanie ich do tymczasowej grupy. Chodzi o to, że bez tego nie będzie w stanie później przywrócić listy początkowej.</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">np. mamy 1000 kontaktów o statusie potencjalnym i będziemy dla części zmieniać status na "szansa" , "aktywny" lub "rezygnacja". Po tej akcji, nowe kontakty "szansa" zmieszają się z istniejącymi kontaktami "szansa" i jedyna opcja aby zobaczyć listę zmienionych kontaktów to filtr na tę grupę. Jeśli OK, to później grupę można usunąć.</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">--></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Jeżeli chcemy dokonać zmian w licznej grupie kontaktów, np. 100, powinniśmy wykonać "backup" niniejszej listy. "Backup" (kopię bezpieczeństwa) edytowanych kontaktów należy wykonać poprzez dopisanie do specjalnie w tym celu przygotowanej grupy. Czynność taka pomoże na anulowanie zmian po ich dokonaniu, jeśli nastąpi tak konieczność.<br /></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">'''Przykład:'''<br /></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''Jeśli z grupy 1000 kontaktów o statusie "potencjalny" w części zostanie zmieniony status na "szansa" , "aktywny" lub "rezygnacja", po wykonaniu tej czynności nowe kontakty "szansa" wymieszają się z istniejącymi kontaktami "szansa". Jedynym sposobem, aby zobaczyć listę zmienionych kontaktów będzie użycie filtra z kryterium utworzonej wcześniej grupy. Jeśli stwierdzimy, że wszystko jest w porządku, grupę "zapasową" można usunąć.''</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td></tr>
</table>
Mzynda
https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&diff=2808&oldid=prev
Mzynda o 15:52, 14 lis 2013
2013-11-14T15:52:01Z
<p></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">Wersja z 15:52, 14 lis 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l12" >Linia 12:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 12:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?===</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#Sprawdzenie ustawień przeglądarki Mozilla Firefox|Konfiguracja_telefonu]].</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#Sprawdzenie ustawień przeglądarki Mozilla Firefox|Konfiguracja_telefonu]].</div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">===Jak bezpiecznie zmieniać hurtowo dane kontaktów===</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><!--</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Opisz, że przed większymi zmianami w bazie, użytkownik powinien najpierw zrobić "backup" listy kontaktów które będzie zmieniał, poprzez dopisanie ich do tymczasowej grupy. Chodzi o to, że bez tego nie będzie w stanie później przywrócić listy początkowej.</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">np. mamy 1000 kontaktów o statusie potencjalnym i będziemy dla części zmieniać status na "szansa" , "aktywny" lub "rezygnacja". Po tej akcji, nowe kontakty "szansa" zmieszają się z istniejącymi kontaktami "szansa" i jedyna opcja aby zobaczyć listę zmienionych kontaktów to filtr na tę grupę. Jeśli OK, to później grupę można usunąć.</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">--></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Jeżeli chcemy dokonać zmian w licznej grupie kontaktów, np. 100, powinniśmy wykonać "backup" niniejszej listy. "Backup" (kopię bezpieczeństwa) edytowanych kontaktów należy wykonać poprzez dopisanie do specjalnie w tym celu przygotowanej grupy. Czynność taka pomoże na anulowanie zmian po ich dokonaniu, jeśli nastąpi tak konieczność.<br /></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">'''Przykład:'''<br /></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''Jeśli z grupy 1000 kontaktów o statusie "potencjalny" w części zostanie zmieniony status na "szansa" , "aktywny" lub "rezygnacja", po wykonaniu tej czynności nowe kontakty "szansa" wymieszają się z istniejącymi kontaktami "szansa". Jedynym sposobem, aby zobaczyć listę zmienionych kontaktów będzie użycie filtra z kryterium utworzonej wcześniej grupy. Jeśli stwierdzimy, że wszystko jest w porządku, grupę "zapasową" można usunąć.''</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td></tr>
</table>
Mzynda
https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&diff=2714&oldid=prev
Mzynda o 10:01, 28 sie 2013
2013-08-28T10:01:58Z
<p></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">Wersja z 10:01, 28 sie 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l11" >Linia 11:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 11:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>===Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?===</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#<del class="diffchange diffchange-inline">Poprawne_ustawienia_telefonu_w_Mozilla_Firefox</del>|Konfiguracja_telefonu]].</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały  w artykule [[Konfiguracja_telefonu#<ins class="diffchange diffchange-inline">Sprawdzenie ustawień przeglądarki Mozilla Firefox</ins>|Konfiguracja_telefonu]].</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{top}}</div></td></tr>
</table>
Mzynda
https://help.crmvision-online.pl/index.php?title=TELEFON_-_Q%26A&diff=2713&oldid=prev
Mzynda: Utworzył nową stronę „Kategoria:Telefon {{Nav |Poprzednia kategoria (Nawiązywanie połączeń) |Telefon |''[[:Kategori...”
2013-08-28T09:59:41Z
<p>Utworzył nową stronę „<a href="/index.php?title=Kategoria:Telefon" title="Kategoria:Telefon">Kategoria:Telefon</a> {{Nav |<a href="/index.php?title=Kategoria:Nawi%C4%85zywanie_po%C5%82%C4%85cze%C5%84" title="Kategoria:Nawiązywanie połączeń">Poprzednia kategoria (Nawiązywanie połączeń)</a> |<a href="/index.php?title=Kategoria:Telefon" title="Kategoria:Telefon">Telefon</a> |''[[:Kategori...”</p>
<p><b>Nowa strona</b></p><div>[[Kategoria:Telefon]]<br />
{{Nav<br />
|[[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń|Poprzednia kategoria (Nawiązywanie połączeń)]]<br />
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]]<br />
|''[[:Kategoria:Telefon|Menu (Telefon)]]''<br />
}}<br />
<br />
<br />
__SPIS__<br />
<br />
<br />
===Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?===<br />
W celu poprawnego działania funkcji '''Zadzwoń''' w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały w artykule [[Konfiguracja_telefonu#Poprawne_ustawienia_telefonu_w_Mozilla_Firefox|Konfiguracja_telefonu]].<br />
<br />
{{top}}<br />
{{Nav<br />
|[[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń|Poprzednia kategoria (Nawiązywanie połączeń)]]<br />
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]]<br />
|''[[:Kategoria:Telefon|Menu (Telefon)]]''<br />
}}</div>
Mzynda