TELEFON - Q&A

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj



Problem z wykonywaniem połączeń z CRM Vision przez Mozilla Firefox?

W celu poprawnego działania funkcji Zadzwoń w CRM Vision należy sprawdzić ustawienie parametrów w menu 'about:config' programu Mozilla Firefox. Kolejne kroki opisane zostały w artykule Konfiguracja_telefonu.

Jak bezpiecznie zmieniać hurtowo dane kontaktów

Jeżeli chcemy dokonać zmian w licznej grupie kontaktów, np. 100, powinniśmy wykonać "backup" niniejszej listy. "Backup" (kopię bezpieczeństwa) edytowanych kontaktów należy wykonać poprzez dopisanie do specjalnie w tym celu przygotowanej grupy. Czynność taka pomoże na anulowanie zmian po ich dokonaniu, jeśli nastąpi tak konieczność.
Przykład:
Jeśli z grupy 1000 kontaktów o statusie "potencjalny" w części zostanie zmieniony status na "szansa" , "aktywny" lub "rezygnacja", po wykonaniu tej czynności nowe kontakty "szansa" wymieszają się z istniejącymi kontaktami "szansa". Jedynym sposobem, aby zobaczyć listę zmienionych kontaktów będzie użycie filtra z kryterium utworzonej wcześniej grupy. Jeśli stwierdzimy, że wszystko jest w porządku, grupę "zapasową" można usunąć.

↑ spis treści