Użytkownicy

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 18:38, 11 kwi 2014 autorstwa Mzynda (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj


Użytkownicy w systemie CRM Vision to osoby (pracownicy przedsiębiorstwa) posiadające konto i pełny lub wycinkowy dostęp do funkcji systemu.



Rodzaje użytkowników

Użytkownik

Osoba posiadająca imienne konto w systemie CRM Vision, jest to zarówno pracownik działu handlowego, księgowego, biura lub administrator systemu, w każdym przypadku zakres działań możliwych do wykonania przez danego użytkownika będzie inny.

Administrator

Osoba posiadająca uprawnienia dostępu do Panelu administracyjnego. Może przyznawać lub odbierać prawa dostępu lub możliwość wykonywania czynności w systemie CRM Vision innym użytkownikom. Zwykle jest to jedna osoba wyznaczona w firmie odpowiedzialna za działanie systemu lub kilka osób zarządzających w przedsiębiorstwie. Osoby te mają prawo do tworzenia nowych kont użytkowników, przenoszenia danych oraz wykonywania innych zadań przewidzianych dla administrujących systemem.

Tworzenie konta dla użytkownika

Utworzenie konta nowego użytkownika możliwe jest w zakładce:

ADMIN → Użytkownicy → Dodaj użytkownika
Uzytkownicy.png
Strzalka d.png

Wypełnić należy pola oznaczone gwiazdką oraz nadać rolę.

Uzytkownicy1.png
  • Przejmij dane - podczas przejmowania danych wszystkie operacje wykonane wcześniej pozostają bez zmian i nadal będą przypisane pierwotnemu wykonawcy, natomiast kontynuatorem będzie kolejna osoba, do której teraz będzie należało konto
  • Login - nazwa niezbędna do zalogowania się użytkownika do systemu
  • Wyświetlaj jako - nazwa użytkownika widoczna w systemie dla innych użytkowników, np. Anna Nowak widoczna jest jako Anna
  • Czy aktywny - aktywny użytkownik może się zalogować
  • Czy widoczny - widoczny użytkownik pojawia się w systemie na listach wyboru, np. podczas planowania działania i wyboru wykonawcy
↑ spis treści

Edycja kont użytkowników

Możliwości edycji kont użytkowników posiada administrator. Aby dokonać zmian danych konta, uprawnień lub ustawień osobistych użytkowników wystarczy wybrać odpowiednią osobę na liście.

Uzytkownicy2.png
↑ spis treści

Aktywacja nowych kont użytkowników

Aby dokonać aktywacji uruchomionych, dodatkowych kont należy najpierw dodać nowych użytkowników. W tym celu klikamy w ADMIN → Użytkownicy → Dodaj użytkownika, co zostało opisane w sekcji wyżej.

Strzalka d.png

Kolejnym krokiem jest aktywacja, jeśli aktywność nie została oznaczona podczas dodawania nowej osoby.

Aktywcaja user.png
Strzalka d.png

Efektem jest możliwość logowania i praca nowych osób w systemie.

Aktywcaja user1.png
↑ spis treści