Użytkownicy
Użytkownicy w systemie CRM Vision to osoby (pracownicy przedsiębiorstwa) posiadające konto i pełny lub wycinkowy dostęp do funkcji systemu.
Spis treści
Rodzaje użytkowników
Użytkownik
Osoba posiadająca imienne konto w systemie CRM Vision, jest to zarówno pracownik działu handlowego, księgowego, biura lub administrator systemu, w każdym przypadku zakres działań możliwych do wykonania przez danego użytkownika będzie inny.
Administrator
Osoba posiadająca uprawnienia dostępu do Panelu administracyjnego. Może przyznawać lub odbierać prawa dostępu lub możliwość wykonywania czynności w systemie CRM Vision innym użytkownikom. Zwykle jest to jedna osoba wyznaczona w firmie odpowiedzialna za działanie systemu lub kilka osób zarządzających w przedsiębiorstwie. Osoby te mają prawo do tworzenia nowych kont użytkowników, przenoszenia danych oraz wykonywania innych zadań przewidzianych dla administrujących systemem.
Tworzenie konta dla użytkownika
Utworzenie konta nowego użytkownika możliwe jest w zakładce:

Wypełnić należy pola oznaczone gwiazdką oraz nadać rolę.
- Przejmij dane - podczas przejmowania danych wszystkie operacje wykonane wcześniej pozostają bez zmian i nadal będą przypisane pierwotnemu wykonawcy, natomiast kontynuatorem będzie kolejna osoba, do której teraz będzie należało konto
- Login - nazwa niezbędna do zalogowania się użytkownika do systemu
- Wyświetlaj jako - nazwa użytkownika widoczna w systemie dla innych użytkowników, np. Anna Nowak widoczna jest jako Anna
- Czy aktywny - aktywny użytkownik może się zalogować
- Czy widoczny - widoczny użytkownik pojawia się w systemie na listach wyboru, np. podczas planowania działania i wyboru wykonawcy
Edycja kont użytkowników
Możliwości edycji kont użytkowników posiada administrator. Aby dokonać zmian danych konta, uprawnień lub ustawień osobistych użytkowników wystarczy wybrać odpowiednią osobę na liście.
Aktywacja nowych kont użytkowników
Aby dokonać aktywacji uruchomionych, dodatkowych kont należy najpierw dodać nowych użytkowników. W tym celu klikamy w ADMIN → Użytkownicy → Dodaj użytkownika, co zostało opisane w sekcji wyżej.

Kolejnym krokiem jest aktywacja, jeśli aktywność nie została oznaczona podczas dodawania nowej osoby.

Efektem jest możliwość logowania i praca nowych osób w systemie.