Wyszukiwanie zdarzeń (działań) w kalendarzu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzył nową stronę „Kategoria:Przeglądanie Kalendarza {{Nav |Poprzedni (Wygląd kalendarza) |Kalendarz → [[:Kategoria:Przegląd...”)
 
 
Linia 16: Linia 16:
 
W module ''Kalendarz'' dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu.
 
W module ''Kalendarz'' dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu.
 
<div style="text-align:center;">'''Kalendarz''' &rarr; ''filtry po lewej stronie ekranu''</div>
 
<div style="text-align:center;">'''Kalendarz''' &rarr; ''filtry po lewej stronie ekranu''</div>
[[Plik:wyszukiwanie1.png|center|800px|link=http://help.crmvision.pl/images/b/b6/Wyszukiwanie1.png]]
+
[[Plik:wyszukiwanie1.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/b/b6/Wyszukiwanie1.png]]
 
{{top}}
 
{{top}}
  

Aktualna wersja na dzień 16:39, 11 kwi 2014


Kalendarz w systemie CRM Vision dostępny jest dla każdego z użytkowników osobno. Osoby o odpowiednich uprawnieniach mogą wyszukiwać zarówno zadania przydzielone dla siebie jak również dla innych.



Wyszukiwanie działań

W module Kalendarz dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu.

Kalendarzfiltry po lewej stronie ekranu
Wyszukiwanie1.png
↑ spis treści