Wyszukiwanie zdarzeń (działań) w kalendarzu: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzył nową stronę „Kategoria:Przeglądanie Kalendarza {{Nav |Poprzedni (Wygląd kalendarza) |Kalendarz → [[:Kategoria:Przegląd...”) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
W module ''Kalendarz'' dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu. | W module ''Kalendarz'' dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu. | ||
<div style="text-align:center;">'''Kalendarz''' → ''filtry po lewej stronie ekranu''</div> | <div style="text-align:center;">'''Kalendarz''' → ''filtry po lewej stronie ekranu''</div> | ||
− | [[Plik:wyszukiwanie1.png|center| | + | [[Plik:wyszukiwanie1.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/b/b6/Wyszukiwanie1.png]] |
{{top}} | {{top}} | ||
Aktualna wersja na dzień 16:39, 11 kwi 2014
Kalendarz w systemie CRM Vision dostępny jest dla każdego z użytkowników osobno. Osoby o odpowiednich uprawnieniach mogą wyszukiwać zarówno zadania przydzielone dla siebie jak również dla innych.
Spis treści
Wyszukiwanie działań
W module Kalendarz dostępne jest filtrowanie zdarzeń (działań) według zadanych kryteriów po lewej stronie ekranu.
Kalendarz → filtry po lewej stronie ekranu