Zarządzanie statusami klientów: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 4: | Linia 4: | ||
W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są '''Statusy kontaktów'''. Artykułów opisuje sposoby szybkiego zarządzania nimi. | W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są '''Statusy kontaktów'''. Artykułów opisuje sposoby szybkiego zarządzania nimi. | ||
+ | |||
+ | Statusy mogą być dostosowane do Państwa działalności i potrzeb - można je edytować w module Admin → Słowniki danych. | ||
Wersja z 19:20, 19 lis 2012
Jesteś tutaj: Pomoc → Kontakty → ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI
W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są Statusy kontaktów. Artykułów opisuje sposoby szybkiego zarządzania nimi.
Statusy mogą być dostosowane do Państwa działalności i potrzeb - można je edytować w module Admin → Słowniki danych.
Spis treści
Podgląd aktualnego statusu na liście klientów
Na liście klientów w kolumnie Status zawsze znajduje się aktualny status danego klienta.
Zmiana statusu
Zmiany statusu dokonujemy z ekranu kontrahenta, klikając przycisk Zmień status.
- Dodatkowe pole "komentarz" pozwala na wpisanie przyczyny zmiany statusu.
- Nowy status jest od razu widoczny w kartotece klienta.
- Przycisk Historia zmian statusu pozwala przejrzeć dokonane zmiany.
- W systemie CRM Vision istnieje oddzielne uprawnienie zezwalające na zmianę statusu, zatem tylko powołane osoby mają taką możliwość.
Jednoczesna zmiana statusów wielu kontaktów
Możliwe jest wykonanie zmiany statusów na bezpośrednio na Liście kontaktów.
Raport zmian statusów
Aby szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów) należy przejść do raportu zmian statusów.