Zarządzanie statusami klientów: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzył nową stronę „Kategoria:Zarządzanie kontaktami Jesteś tutaj: Pomoc → Kontakty → [[:Kategoria:Zarządzanie kont...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Kategoria:Zarządzanie kontaktami]] | [[Kategoria:Zarządzanie kontaktami]] | ||
Jesteś tutaj: [[Pomoc systemu CRM Vision|Pomoc]] → [[:Kategoria:Kontakty|Kontakty]] → [[:Kategoria:Zarządzanie kontaktami|ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI]] | Jesteś tutaj: [[Pomoc systemu CRM Vision|Pomoc]] → [[:Kategoria:Kontakty|Kontakty]] → [[:Kategoria:Zarządzanie kontaktami|ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI]] | ||
+ | |||
W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są statusy kontaktów, pozwalają one na sprawne zarządzanie informacją o kliencie. | W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są statusy kontaktów, pozwalają one na sprawne zarządzanie informacją o kliencie. | ||
+ | |||
__SPIS__ | __SPIS__ |
Wersja z 14:34, 19 lis 2012
Jesteś tutaj: Pomoc → Kontakty → ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI
W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są statusy kontaktów, pozwalają one na sprawne zarządzanie informacją o kliencie.
Spis treści
Podgląd aktualnego statusu na liście klientów
Na liście klientów w kolumnie Status zawsze znajduje się aktualny status danego klienta.
Zmiana statusu
Zmiany statusu dokonujemy z ekranu kontrahenta, klikając przycisk Zmień status.
- Dodatkowe pole "komentarz" pozwala na wpisanie przyczyny zmiany statusu.
- Warto dodać, że w systemie CRM Vision istnieje oddziele uprawnienie zezwalające na zmianę statusu, zatem tylko powołane osoby będą miały taką możliwość.
- Nowy status jest od razu widoczny w kartotece klienta.
- Przycisk Historia zmian statusu pozwala przejrzeć dokonane zmiany.
Raport zmian statusów
Aby szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów) należy przejść do raportu zmian statusów.