Zarządzanie statusami klientów

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj

Jesteś tutaj: PomocKontaktyZARZĄDZANIE KONTAKTAMI


W systemie CRM Vision jedną z najistotniejszych funkcjonalności są Statusy kontaktów. Artykułów opisuje sposoby szybkiego zarządzania nimi.



Podgląd aktualnego statusu na liście klientów

Na liście klientów w kolumnie Status zawsze znajduje się aktualny status danego klienta.

Status1.png

↑ spis treści

Zmiana statusu

Zmiany statusu dokonujemy z ekranu kontrahenta, klikając przycisk Zmień status.

Status2.png
  • Dodatkowe pole "komentarz" pozwala na wpisanie przyczyny zmiany statusu.
Status3.png
  • Nowy status jest od razu widoczny w kartotece klienta.
  • Przycisk Historia zmian statusu pozwala przejrzeć dokonane zmiany.
Status4.png


  • W systemie CRM Vision istnieje oddzielne uprawnienie zezwalające na zmianę statusu, zatem tylko powołane osoby mają taką możliwość.

Jednoczesna zmiana statusów wielu kontaktów

Możliwe jest wykonanie zmiany statusów dla kilku niepowiązanych ze sobą kontaktów.

zaznaczamy potrzebne kontakty na Liście kontatków Dz status.png
z listy "Dla zaznaczonych" wybieramy pozycję Zmień status Dz status1.png
wybieramy odpowiedni status, np. aktywny Dz status3.png
wciskamy przycisk Wykonaj Dz status3.png
dokonana zmiana powinna być od razu widoczna, jeżeli wcześniej wyszukiwaliśmy kontakty według określonych kryteriów, np. status nieaktywny, powinniśmy anulować kryteria wyszukiwania Dz status4.png

↑ spis treści

Raport zmian statusów

Aby szybko wyświetlić wszystkie dokonane zmiany statusów (wg zadanych kryteriów) należy przejść do raportu zmian statusów.

Kliknij obrazek aby powiększyć