Aktualizacje 2019: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 20: | Linia 20: | ||
<!-- -------------------------------------------------------------------- --> | <!-- -------------------------------------------------------------------- --> | ||
+ | |||
Linia 36: | Linia 37: | ||
SMS do klienta definiujemy w działaniu: | SMS do klienta definiujemy w działaniu: | ||
+ | |||
+ | [[File:Działanie - pdk.png|center|500px|Działanie - przypomnienie do kontaktu|link=https://help.crmvision-online.pl/images/5/5b/Dzia%C5%82anie_-_pdk.png]]przyładowo: | ||
[[File:Pdk.png|frame|center|Działanie - przypomnienie do kontaktu|link=]] | [[File:Pdk.png|frame|center|Działanie - przypomnienie do kontaktu|link=]] | ||
− | + | | |
− | |||
− | |||
{{top}} | {{top}} |
Wersja z 18:19, 24 sty 2020
poprzedni: Aktualizacje 2018 | menu: Aktualizacje | następny: Aktualizacje w przygotowaniu |
Spis treści
SMS
Automatyczna wysyłka powiadomień SMS do Klientów
[CRM-3046]
Obecnie można było wysyłać SMS pojedynczo lub do wybranych kontaktów - jednak trzeba to wykonać ręcznie.
Aktualizacja wprowadziła nową funkcję automatycznych przypomnień SMS do Klientów przy zaplanowanych działaniach - przykładowe zastosowania
- SMS o umówionej wizycie / spoktaniu
- SMS o wygasającej umowie / rocznicy umowy
- SMS o wymaganym serwisie urządzenia
- itd
SMS do klienta definiujemy w działaniu:
przyładowo:
FAKTURY
Tabela z zaległościami na fakturach (opcja)
[CRM-7554]
- w menu Finanse -> Konfiguracja -> Faktury można włączyć opcję dodawania tabeli z zaległościami na wydruku PDF faktury: Pokaż na pdf tabelę z niezapłaconymi dokumentami
- uwaga: tabela jest generowana w momencie tworzenia PDF i uwzględnia bieżący stan systemu (nie stan z dnia faktury):
- Podgląd tabeli na wydruku PDF:
- przykład faktury z tabelą:
Automatyczne kompensaty dla korekt
[CRM-6784, CRM-7295]
- wystawienie korekty faktury, spowoduje automatyczne utworzenie kompensaty, jeśli faktura korygowana nie była całkowicie rozliczona
- cofnięcie korekty do edycji lub jej anulowanie, spowoduje automatyczne usunięcie kompensaty.
- aby zmienić sposób działania kompensat - skontaktuj się z nami: [1]
- Kompensata jest widoczna w sekcji "Wpłaty / rozliczenia" zarówno na korektcie jak i na fakturze korygowanej:
Zobacz też:
Integracja z bankiem (import/eksport przelewów)
[CRM-7665]
- możliwe jest skonfigurowanie pobierania przelewów z banku oraz eksportu paczki płatności do banku
- w celu poprawnego skonfigurowania - skontaktuj się z nami: [1]
KONTAKTY
Nowe uprawnienia
Widoczność przypisania kontaktów do grupy
[CRM-7360]
- Dodano nowe uprawnienie globalne (Admin -> Role): grupy kontaktów - widoczność przypisania kontaktów do wszystkich grup - użytkownik widzi przypisania kontaktów do dowolnej grupy -domyślnie włączone
- w edycji grupy konktaktów (Kontakty -> Grupy kontaktów) dodano analogicznie uprawnienie per grupa
- bez tego uprawnienia, użytkownik nie zobaczy, że kontakt jest przypisany do danej grupy
Modyfikacja dodatkowego pola tekstowego
[CRM-7404]
- Dodano nowe uprawnienie globalne (Admin -> Role): modyfikacja dodatkowego pola tekstowego - domyślnie włączone
- Bez tego uprawnienia, użytkownik nie będzie mógł edytować dodatkowego pola zdefiniowanego w zakładce "Kontakty"->"Konfiguracja" (często używane jako identyfikacja / numer klienta itp)
Filtr na ostatni kontakt powyżej 30 dni
[CRM-7271]
- do kolumny "ostatni kontakt" dodano opcję "powyżej 30 dni" - znajdziemy łatwo kontkaty, z którymi od 30 dni nie było działań
Eksport danych do formatu XLSX
[CRM-7157]
- poprzednio, eksport był możliwy tylko do formatu MS Excel "XLS", który posiada limit ok. 65 tyś kontaktów. Nowy format MS Excel XLSX pozwala wyeksportować za jednym razem do 1 mln kontaktów
- uwaga: import danych do systemu CRM Vision jest możliwy tylko z formatu XLS
Nowy raport "Lejek sprzedaży"
[CRM-7303]
- Z listy kontaktów można od razu wygenerowąć raport lejka sprzedażowego, który bazuje na statusach kontaktów
- Lejek przedstawia dane w 2 trybach:
- przejścia statusów - pokazuje ile było zmian na dany status
- przykład: w podanym okresie nastąpiła zmiana: nowy -> aktywny -> rezygnacja, wówczas raport potraktuje jako 1 przejście na aktywny i 1 przejście na rezygnację
- aktualne statusy - pokazuje ile jest aktualnie kontaktów o danym statusie
- przykład: w podanym okresie nastąpiła zmiana: nowy -> aktywny -> rezygnacja, wówczas raport pokaże 1 przejście na rezygnację
- przejścia statusów - pokazuje ile było zmian na dany status
- Statusy pokazywane/ukrywane w Lejku Sprzedaży definiujemy w zakładce Admin -> Słowniki Danych
Opcja kopiowania adresatow przy tworzeniu Szablonu
[CRM-7359]
- Nowa opcja dostępna w: Admin->Konfiguracja->Pozostałe
- Email - Przy zapisie jako nowy szablon kopiuj też adresatów (domyślnie: tak)
- Wyłączenie opcji spowoduje, że nowe szablony na podstawie istniejących maili, będą miały pustą sekcję adresatów.
TOWARY
Zakładka Sprzedaż - wyszukiwanie wg kryteriów z listy kontaktów
[CRM-7572]
- jednym kliknięciem można zaaplikować filtry, które są aktywne na liście kontaktów - w rezultacie zobaczymy sprzedaż z dokumentów WZ od wszystkich kontaktów aktualnie tam wyszukanych
poprzedni: Aktualizacje 2018 | menu: Aktualizacje | następny: Aktualizacje w przygotowaniu |