Dodaj wykonane: Różnice pomiędzy wersjami
m |
|||
Linia 28: | Linia 28: | ||
Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane | Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane | ||
− | [[Plik:dodaj.png|center| | + | [[Plik:dodaj.png|center|800px|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1b/Dodaj.png]] |
Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj | Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj | ||
− | [[Plik:dodaj1.png|center| | + | [[Plik:dodaj1.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/d/dd/Dodaj1.png]] |
Linia 40: | Linia 40: | ||
Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj | Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj | ||
− | [[Plik:dodaj3.png|center| | + | [[Plik:dodaj3.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/d/da/Dodaj3.png]] |
Wersja z 16:21, 9 kwi 2014
Dodaj wykonane działanie (zarejestruj zdarzenie)
Do CRM Vision można dodać informacje o działaniach zrealizowanych w przedsiębiorstwie, ale nie widniejących (nie zaplanowanych) wcześniej w systemie.
Spis treści
Jak dodać działanie wykonane?
Funkcja Dodaj wykonane pozwala zapisać działania zakończone w rzeczywistości, ale wcześniej nie zaplanowane w systemie, takie jak telefon od klienta. Różnice podczas wypełniania karty Dodaj wykonane działanie, a Zaplanuj działanie to (dla Dodaj wykonane):
- konieczność ustawienia Statusu zdarzenia,
- konieczność ustawienia daty przeszłej.
Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie
System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.
Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane
Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj
Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni). Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - zakończone lub anulowane.
Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj