Dodaj wykonane: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 10: Linia 10:
  
 
==Jak dodać działanie wykonane?==
 
==Jak dodać działanie wykonane?==
Funkcja '''Dodaj wykonane''' pozwala zapisać działania zakończone, a wcześniej nie zaplanowane, np. ''telefon od klienta''. Jedyną różnicą pomiędzy wypełniania karty '''Dodaj wykonane działanie''', a [[Zaplanuj nowe|'''Zaplanuj działanie''']] to konieczność ustawienia '''Statusu zdarzenia'''.
+
Funkcja '''Dodaj wykonane''' pozwala zapisać działania zakończone, a wcześniej nie zaplanowane, np. ''telefon od klienta''. Różnice podczas wypełniania karty '''Dodaj wykonane działanie''', a [[Zaplanuj nowe|'''Zaplanuj działanie''']] to (dla Dodaj wykonane):
 +
* konieczność ustawienia '''Statusu zdarzenia''',
 +
* konieczność ustawienia daty przeszłej.
 
[[Plik:dodaj.png|center|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1b/Dodaj.png]]
 
[[Plik:dodaj.png|center|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1b/Dodaj.png]]
 
[[Plik:strzalka_d.png|center|link=]]
 
[[Plik:strzalka_d.png|center|link=]]
Linia 16: Linia 18:
 
[[#top|↑ Spis treści]]
 
[[#top|↑ Spis treści]]
  
<!--
 
 
==Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie==
 
==Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie==
 
System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.
 
System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.
 +
  
 
Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane
 
Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane
(zrzut ekranu widoczny powyżej)
+
[[Plik:dodaj.png|center|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1b/Dodaj.png]]
 +
 
  
 
Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj
 
Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj
 
[[Plik:dodaj1.png|center|link=]]
 
[[Plik:dodaj1.png|center|link=]]
  
Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni)Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - dodawane są jako zakończone lub anulowane.
+
 
 +
Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni). Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - dodawane są jako zakończone lub anulowane.
 
[[Plik:dodaj2.png|center|link=]]
 
[[Plik:dodaj2.png|center|link=]]
 +
  
 
Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj
 
Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj
 
[[Plik:dodaj3.png|center|link=]]
 
[[Plik:dodaj3.png|center|link=]]
 
[[#top|&uarr; Spis treści]]
 
[[#top|&uarr; Spis treści]]
-->
 

Wersja z 13:38, 16 sty 2013

Jesteś tutaj: PomocDziałaniaLISTA DZIAŁAŃ


Do systemu CRM Vision można dodać informacje o zdarzeniach mających miejsce w przeszłości lub takie, które nie były wcześniej planowane.



Jak dodać działanie wykonane?

Funkcja Dodaj wykonane pozwala zapisać działania zakończone, a wcześniej nie zaplanowane, np. telefon od klienta. Różnice podczas wypełniania karty Dodaj wykonane działanie, a Zaplanuj działanie to (dla Dodaj wykonane):

  • konieczność ustawienia Statusu zdarzenia,
  • konieczność ustawienia daty przeszłej.
Dodaj.png
Strzalka d.png
Dodaj wykonane.png

↑ Spis treści

Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie

System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.


Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane

Dodaj.png


Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj

Dodaj1.png


Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni). Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - dodawane są jako zakończone lub anulowane.

Dodaj2.png


Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj

Dodaj3.png

↑ Spis treści