Dodaj wykonane: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Jak dodać działanie wykonane?)
Linia 3: Linia 3:
  
  
Do systemu CRM Vision można dodać informacje o zdarzeniach mających miejsce w przeszłości lub takie, które nie były wcześniej planowane.
+
Do CRM Vision można dodać informacje o działaniach zrealizowanych w przedsiębiorstwie, ale nie widniejących (nie zaplanowanych) wcześniej w systemie.
  
  

Wersja z 13:19, 17 sty 2013

Jesteś tutaj: PomocDziałaniaLISTA DZIAŁAŃ


Do CRM Vision można dodać informacje o działaniach zrealizowanych w przedsiębiorstwie, ale nie widniejących (nie zaplanowanych) wcześniej w systemie.



Jak dodać działanie wykonane?

Funkcja Dodaj wykonane pozwala zapisać działania zakończone w rzeczywistości, ale wcześniej nie zaplanowane w systemie, takie jak telefon od klienta. Różnice podczas wypełniania karty Dodaj wykonane działanie, a Zaplanuj działanie to (dla Dodaj wykonane):

  • konieczność ustawienia Statusu zdarzenia,
  • konieczność ustawienia daty przeszłej.
Dodaj.png
Strzalka d.png
Dodaj wykonane.png

↑ Spis treści

Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie

System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.


Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane

Dodaj.png


Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj

Dodaj1.png


Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni). Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - zakończone lub anulowane.

Dodaj2.png


Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj

Dodaj3.png


↑ Spis treści