Dodaj wykonane
Jesteś tutaj: Pomoc → Działania → LISTA DZIAŁAŃ
Do systemu CRM Vision można dodać informacje o zdarzeniach mających miejsce w przeszłości lub takie, które nie były wcześniej planowane.
Spis treści
Jak dodać działanie wykonane?
Funkcja Dodaj wykonane pozwala zapisać działania zakończone, a wcześniej nie zaplanowane, np. telefon od klienta. Różnice podczas wypełniania karty Dodaj wykonane działanie, a Zaplanuj działanie to (dla Dodaj wykonane):
- konieczność ustawienia Statusu zdarzenia,
- konieczność ustawienia daty przeszłej.
Dodawanie działań wykonanych z różnych miejsc w systemie
System CRM Vision pozwala na szybkie wykonywanie wszelkich czynności na każdym ekranie. Dodanie wykonanego działania możliwe jest w kilku miejscach.
Działania → Plan dnia → Dodaj wykonane
Kontakty → karta kontaktu (otwórz dowolny kontakt) → Historia → Dodaj
Kalendarz → Dodaj (plus w polu danego dnia - dotyczy poprzednich dni). Zadania przeszłe wymagają ustawienia statusu - dodawane są jako zakończone lub anulowane.
Projekty → karta projektu (otwórz dowolny projekt) → Historia → Dodaj