E-MAIL - Q&A

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 11:50, 9 sty 2015 autorstwa J (dyskusja | edycje) (Co zrobić jeśli po zainstalowaniu dodatku do MS Outlook nie są widoczne przyciski do importu wiadomości?)
Skocz do: nawigacja, szukaj



Co zrobić jeśli po zainstalowaniu dodatku do MS Outlook nie są widoczne przyciski do importu wiadomości?

Plugin nie został automatycznie uruchomiony. Należy samodzielnie włączyć plugin w następujący sposób:
1) Przechodzimy na listę dodatków do Outlooka.
Dla Outlooka 2013: wybieramy Opcje->Dodatki
Dla Outlooka 2010: wybieramy Plik->Opcje->Dodatki Add-ins
Dla Outlooka 2007: wybieramy Narzędzia->Centrum zaufania->Dodatki
Dla Outlooka 2003: wybieramy Narzędzia->Opcje->Inne->Opcje zaawansowane
2) Znajdujemy dodatek do CRM w odpowiedniej grupie.

  • Wybieramy opcję Zarządzaj → Dodatki COM jeśli dodatek o nazwie CRMVisionPlugin jest na liście nieaktywnych dodatków,
  • lub opcję Zarządzaj → Elementy wyłączone jeśli jest na liście wyłączonych dodatków.
  • Po wybraniu opcji klikamy przycisk Przejdź.

3) Włączamy dodatek w oknie, które się pojawi zaznaczając dodatek CRMVisionPlugin i klikając przycisk OK lub Włącz.
4) Ponownie uruchamiamy Outlooka. Przyciski powinny być już widoczne.

Jeśli opisane działania nie pomogą zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami.

Windows 7 + Outlook 2013

Jeśli dodatek nie działa, może pomóc zainstalowanie poprawki-aktualizacji do Office 2013: http://support.microsoft.com/kb/2760610


↑ spis treści