E-MAIL - Q&A

Z Pomoc systemu CRM VISION
Wersja z dnia 14:14, 29 cze 2015 autorstwa J (dyskusja | edycje) (Co zrobić jeśli po zainstalowaniu dodatku do MS Outlook nie są widoczne przyciski do importu wiadomości?)
Skocz do: nawigacja, szukaj



Co zrobić jeśli po zainstalowaniu dodatku do MS Outlook nie są widoczne przyciski do importu wiadomości?

Plugin nie został automatycznie uruchomiony. Należy samodzielnie włączyć plugin w następujący sposób:
1) Przechodzimy na listę dodatków do Outlooka.
Dla Outlooka 2013: wybieramy Opcje->Dodatki
Dla Outlooka 2010: wybieramy Plik->Opcje->Dodatki Add-ins
Dla Outlooka 2007: wybieramy Narzędzia->Centrum zaufania->Dodatki
Dla Outlooka 2003: wybieramy Narzędzia->Opcje->Inne->Opcje zaawansowane
2) Znajdujemy dodatek do CRM w odpowiedniej grupie.

  • Wybieramy opcję Zarządzaj → Dodatki COM jeśli dodatek o nazwie CRMVisionPlugin jest na liście nieaktywnych dodatków,
  • lub opcję Zarządzaj → Elementy wyłączone jeśli jest na liście wyłączonych dodatków.
  • Po wybraniu opcji klikamy przycisk Przejdź.

3) Włączamy dodatek w oknie, które się pojawi zaznaczając dodatek CRMVisionPlugin i klikając przycisk OK lub Włącz.
4) Ponownie uruchamiamy Outlooka. Prosimy sprawdzić czy przyciski są już widoczne.
5) Jeśli przyciski nadal nie są widoczne prosimy sprawdzić czy na liście programów(w panelu sterowania systemu Windows) znajduje się więcej niż jedna pozycja o nazwie: Visual Studio Tools For Office lub Rozszerzenie Visual Studio Tools For Office. Jeśli tak, prosimy o usunięcie starszej z pozycji (na podstawie wyświetlanej daty instalacji) i ponowne uruchomienie Outlooka.

Jeśli opisane działania nie pomogą zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami.

Windows 7 + Outlook 2013

Jeśli dodatek nie działa, może pomóc zainstalowanie poprawki-aktualizacji do Office 2013: http://support.microsoft.com/kb/2760610


↑ spis treści