Integracja z programem pocztowym
CRM Vision wspiera na wiele sposobów integrację z pocztą email.
Spis treści
Odbieranie poczty email
CRM Vision nie pobiera wiadomości samodzielnie, należy więc zainstalować dodatek do swojego programu pocztowego, który umożliwi jednym kliknięciem przenoszenie wiadomości email do systemu CRM, zarówno odebranych jak i wysłanych.
Taki sposób rejestrowania emaili w CRM jest polecany, gdyż możemy rejestrować tylko ważne wiadomości w historii kontrahenta i/lub projektu, a nie wszystkie przychodzące.
Dodatek do programu poczotowego można pobrać ze strony logowania do systemu, np. https://serwer3.crmvision-online.pl/crmvision_demo/
Wspierane programy:
Wysyłanie poczty e-mail
Gdy mówimy o wysyłaniu poczty e-mail, możemy wysyłać wiadomości pojedynczo (w ramach bieżącej korespondencji) lub hurtowo np. do grupy 1000 kontaktów, czyli tzw. mailing.
Pojedyncze wiadomości
W ustawieniach osobistych użytkownik CRM może skonfigurować, czy kliknięcie na link e-maila przy danym kontakcie, ma otworzyć okno wysyłania poczty z CRM czy z zewnętrznego programu (np. Outlook).
- Wysyłanie bezpośrednio z systemu CRM
W ustawieniach osobistych użytkownik wpisuje dane swojego konta e-mail, analogicznie jak w programie pocztowym tj. nazwa serwera, nazwa użytkownika, hasło itd. System CRM będzie wysyłał wiadomości korzystając z tych danych.
- Wysyłanie z programu zewnętrznego (Outlook/Thunderbird)
Zainstalowany w programie pocztowym dodatek, umożliwi jednym kliknięciem skopiowanie wysłanej wiadomości e-mail do CRM.
Wiadomości hurtowe (mailing)
CRM Vision umożliwia wysyłanie wiadomości hurtowych do wybranej grupy kontaktów - szczegóły w artykule: Mailing.