Kategorie działań

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj


Zastosowanie słowników danych służy usystematyzowaniu komunikacji w przedsiębiorstwie, w celu przyśpieszenia i uproszczenia pracy. Pozwala wykorzystać nazewnictwo na co dzień używane w firmie.



Czym są kategorie działań?

Słownik kategorii działań jest listą wszystkich możliwych czynności wykonywanych w przedsiębiorstwie, których opis, odzwierciedlenie, ma znajdować się w systemie CRM Vision. Zgodnie z powyższym za kategorię należy w takim przypadku uznać zarówno telefon (do/od klienta, kontrahenta, dowolnego kontaktu z bazy), spotkanie, wyjazd, konieczność przygotowania dokumentacji czy prezentacji, itd. Zależnie od charakterystyki prowadzonej działalności, branży, sektora, kategorie mogą i powinny się różnić.

ADMIN → Słowniki danych → Działania > Kategorie
Sd1.png
↑ spis treści

Dodawanie nowej kategorii działań

W celu utworzenia nowej kategorii działań przechodzimy do zakładki:

ADMIN → Słowniki danych → Działania > Kategorie
Sd2.png
Strzalka d.png

Dodaj nową kategorię działań

Sd3.png
Strzalka d.png

→ istotne, aby nadać nazwę zrozumiałą dla wszystkich
→ wybieramy pozycję na liście (kolejność) w jakiej zostaną wyświetlane kategorie

Sd4.png
Strzalka d.png

Efekt widoczny natychmiast, w tabeli zawierającej listę kategorii działań tego słownika.

Sd5.png
↑ spis treści