Role
Rolami w systemie CRM Vision nazwane zostały zbiory uprawnień nadane użytkownikom. Faktycznie role powinny być tworzone na wzór stanowisk pracy w przedsiębiorstwie, dzięki czemu każdy pracownik będzie posiadał optymalnie skonfigurowany dostęp do systemu CRM.
Odpowiednie przypisanie ról wymaga ustawienia uprawnień do poszczególnych modułów, co opisano w kategorii Nadawanie uprawnień.
Spis treści
Tworzenie ról
Role tworzy się w zakadce:

Dobrze, aby nazwa określała stanowisko pracy, natomiast opis odzwierciedlał zakres obowiązków. W ten sposób wybranie odpowiednich uprawnień będzie maksymalnie proste i umożliwi wybór jedynie potrzebnych uprawnień.
Edytowanie utworzonej roli
Zakładka Role
W celu edycji roli już utworzonej, której chcemy nadać nowych uprawnień lub je ograniczyć wystarczy z listy utworzonych wybrać odpowiednią. W następstwie otworzy się okno edycji.
Zakładka Użytkownicy
Po otwarciu zakładki Użytkownicy w kolumnie Role (Uprawnienia) można edytować rolę poszczególnym osobom.
Zakładka Prawa dostępu
Przejście do edycji ról dostępne w zakładce Prawa dostępu możliwe jest w kolumnie Role.