Role

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj


Rolami w systemie CRM Vision nazwane zostały zbiory uprawnień nadane użytkownikom. Faktycznie role powinny być tworzone na wzór stanowisk pracy w przedsiębiorstwie, dzięki czemu każdy pracownik będzie posiadał optymalnie skonfigurowany dostęp do systemu CRM.

Odpowiednie przypisanie ról wymaga ustawienia uprawnień do poszczególnych modułów, co opisano w kategorii Nadawanie uprawnień.



Tworzenie ról

Role tworzy się w zakadce:

ADMIN → Role → Dodaj rolę
Role.png
Strzalka d.png

Dobrze, aby nazwa określała stanowisko pracy, natomiast opis odzwierciedlał zakres obowiązków. W ten sposób wybranie odpowiednich uprawnień będzie maksymalnie proste i umożliwi wybór jedynie potrzebnych uprawnień.

Role1.png
↑ spis treści


Edytowanie utworzonej roli

Exclamation.png
Należy pamiętać, iż edycja roli użytkownika sprawia, że uprawnienia są zmieniane dla wszystkich użytkowników o tej samej roli.
Zakładka Role

W celu edycji roli już utworzonej, której chcemy nadać nowych uprawnień lub je ograniczyć wystarczy z listy utworzonych wybrać odpowiednią. W następstwie otworzy się okno edycji.

Role2.png
Zakładka Użytkownicy

Po otwarciu zakładki Użytkownicy w kolumnie Role (Uprawnienia) można edytować rolę poszczególnym osobom.

Zakładka Prawa dostępu

Przejście do edycji ról dostępne w zakładce Prawa dostępu możliwe jest w kolumnie Role.

↑ spis treści