Wykonywanie połączeń z CRM Vision: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
(Nie pokazano 6 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
[[Kategoria:Telefon]]
+
[[Kategoria:Nawiązywanie połączeń]]
 
{{Nav
 
{{Nav
|[[Konfiguracja telefonu|Poprzedni (Konfiguracja telefonu)]]
+
|''[[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń|MENU (Nawiązywanie połączeń)]]''
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]]
+
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] → [[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń|Nawiązywanie połączeń]]
|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems| Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]
+
|[[Odbieranie połączeń w CRM Vision|Następny (Odbieranie połączeń w CRM Vision)]]
 
}}
 
}}
 
{{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
 
{{see|[[:Kategoria:Administracja|Administracja]] → [[:Kategoria:Ustawienia indywidualne|USTAWIENIA INDYWIDUALNE]]}}
  
  
CRM Vision pozwala na wykonywanie wychodzących oraz odbieranie połączeń przychodzących.
+
CRM Vision pozwala na wykonywanie wychodzących oraz [[Odbieranie połączeń w CRM Vision|odbieranie]] połączeń przychodzących.
  
 
Wszystkie połączenia zapisywane są w formie zdarzeń (Zakończone, Anulowane) najpierw w Planie, a następnie Historii danego kontrahenta.<br/>
 
Wszystkie połączenia zapisywane są w formie zdarzeń (Zakończone, Anulowane) najpierw w Planie, a następnie Historii danego kontrahenta.<br/>
Linia 24: Linia 24:
 
* w [[Plan dnia|Planie dnia]] (ekran startowy), ''możliwość wykonania połączenia istnieje również w zakładce "Zaległe", "Otrzymane", itd.''
 
* w [[Plan dnia|Planie dnia]] (ekran startowy), ''możliwość wykonania połączenia istnieje również w zakładce "Zaległe", "Otrzymane", itd.''
 
'''DZIAŁANIA &rarr; Plan dnia'''<br/>
 
'''DZIAŁANIA &rarr; Plan dnia'''<br/>
[[Plik:telefon4.png|300px|link=http://help.crmvision.pl/images/9/97/Telefon4.png]]
+
[[Plik:telefon4.png|400px|link=http://help.crmvision.pl/images/9/97/Telefon4.png]]
  
 
=====Plan kontaktu=====
 
=====Plan kontaktu=====
 
* w Planie [[Karta kontaktu|karty kontaktu]]
 
* w Planie [[Karta kontaktu|karty kontaktu]]
 
'''KONTAKTY &rarr; Kontakty''' &rarr; ''otwarcie dowolnego kontaktu''<br/>
 
'''KONTAKTY &rarr; Kontakty''' &rarr; ''otwarcie dowolnego kontaktu''<br/>
[[Plik:telefon7.png|300px|link=http://help.crmvision.pl/images/5/5f/Telefon7.png]]
+
[[Plik:telefon7.png|200px|link=http://help.crmvision.pl/images/5/5f/Telefon7.png]]
  
 
=====Osoby kontaktowe=====
 
=====Osoby kontaktowe=====
Linia 39: Linia 39:
 
* w sekcji Dane firmowe [[Karta kontaktu|karty kontaktu]]
 
* w sekcji Dane firmowe [[Karta kontaktu|karty kontaktu]]
 
'''KONTAKTY &rarr; Kontakty''' &rarr; ''otwarcie dowolnego kontaktu'' &rarr; '''Dane firmowe'''<br/>
 
'''KONTAKTY &rarr; Kontakty''' &rarr; ''otwarcie dowolnego kontaktu'' &rarr; '''Dane firmowe'''<br/>
[[Plik:telefon9.png|300px|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1a/Telefon9.png]]
+
[[Plik:telefon9.png|200px|link=http://help.crmvision.pl/images/1/1a/Telefon9.png]]
 
 
{{top}}
 
==Odbieranie połączeń==
 
Dla połączeń przychodzących pojawia się odpowiednie okno. Odbieranie możliwe jest w następujący sposób:
 
# użycie przycisku '''Odbierz''' w CRM Vision,
 
# podniesienie słuchawki telefonu.
 
 
 
[[Plik:telefon12.png|center|link=http://help.crmvision.pl/images/5/5b/Telefon12.png]]
 
 
 
Odebranie połączenia spowoduje otwarcie [[Karta kontaktu|karty]] odpowiedniego kontaktu dzięki czemu każdy użytkownik systemu będzie od razu wiedział z kim rozmawia. Wyświetlana jest zarówno informacja o firmie, jak również pracowniku (osobie kontaktowej) która dzwoni, jeśli jej numer jest zapisany w CRM Vision.
 
  
 
{{top}}
 
{{top}}
Linia 60: Linia 50:
  
  
[[Plik:telefon11.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/8/8f/Telefon11.png]]
+
[[Plik:telefon11.png|center|500px|link=http://help.crmvision.pl/images/8/8f/Telefon11.png]]
 
[[PLik:strzalka_d.png|center|link=]]
 
[[PLik:strzalka_d.png|center|link=]]
[[Plik:telefon10.png|center|600px|link=http://help.crmvision.pl/images/f/f3/Telefon10.png]]
+
[[Plik:telefon10.png|center|500px|link=http://help.crmvision.pl/images/f/f3/Telefon10.png]]
 +
 
 +
{{top}}
 +
==Przypisanie numeru do kontaktu==
 +
Po zakończeniu rozmowy można zmienić powiązanie numer telefonu z kontrahentem, np. ''okazało się osoba do której dzwoniliśmy nie pracuje w centrali firmy, ale w oddziale, który jest odrębnym ''kontaktem'' w naszej bazie''. Opis zmiany powiązań znajduje się w artykule [[Odbieranie_połączeń_w_CRM_Vision#Przypisanie_numeru_do_kontaktu|Odbieranie połączeń]].
  
 
{{top}}
 
{{top}}
Linia 72: Linia 66:
 
{{top}}
 
{{top}}
 
{{Nav
 
{{Nav
|[[Konfiguracja telefonu|Poprzedni (Konfiguracja telefonu)]]
+
|''[[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń|MENU (Nawiązywanie połączeń)]]''
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]]
+
|[[:Kategoria:Telefon|Telefon]] &rarr; [[:Kategoria:Nawiązywanie połączeń]]
|[[Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems| Następny (Konfiguracja Połączenia z Vanberg Systems)]]
+
|[[Odbieranie połączeń w CRM Vision|Następny (Odbieranie połączeń w CRM Vision)]]
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:32, 11 kwi 2014

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE


CRM Vision pozwala na wykonywanie wychodzących oraz odbieranie połączeń przychodzących.

Wszystkie połączenia zapisywane są w formie zdarzeń (Zakończone, Anulowane) najpierw w Planie, a następnie Historii danego kontrahenta.
Nawiązywanie połączeń możliwe jest z wielu miejsc w CRM Vision, podczas tej czynności automatycznie otwierana jest karta z danymi kontaktowymi.

Podczas połączenia przychodzącego system automatycznie otwiera kartę danego kontaktu, a jeśli numer jest nieznany - dzwoni nowy klient - tworzy taką kartę, w której, po zakończeniu konwersacji można uzupełnić zarówno dane o rozmowie, jak i nowo pozyskanym kontakcie.



Wykonywanie połączeń

Wykonywanie połączenia z CRM Vision wymaga użycia przycisku Zadzwoń:

Plan dnia
  • w Planie dnia (ekran startowy), możliwość wykonania połączenia istnieje również w zakładce "Zaległe", "Otrzymane", itd.

DZIAŁANIA → Plan dnia
Telefon4.png

Plan kontaktu

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktu
Telefon7.png

Osoby kontaktowe

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktuOsoby kontaktowe
Telefon5.png

Dane firmowe

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktuDane firmowe
Telefon9.png

↑ spis treści

Uzupełnianie informacji o połączeniu

Po ukończeniu rozmowy w celu zapisania jej w Historii należy uzupełni podstawowe informacje o konwersacji:

  • opis
  • informacje dodatkowe - jest to pole w którym warto zawrzeć wszystkie niestandardowe wymagania klienta, jego uwagi, prośby i pytania dotyczące oferowanych produktów i usług
  • oznaczyć status ukończenia celu (sukces/porażka) jeśli był ustanowiony
  • przypisanie do kontaktu danych osoby, z którą prowadzona była rozmowa


Telefon11.png
Strzalka d.png
Telefon10.png
↑ spis treści

Przypisanie numeru do kontaktu

Po zakończeniu rozmowy można zmienić powiązanie numer telefonu z kontrahentem, np. okazało się osoba do której dzwoniliśmy nie pracuje w centrali firmy, ale w oddziale, który jest odrębnym kontaktem w naszej bazie. Opis zmiany powiązań znajduje się w artykule Odbieranie połączeń.

↑ spis treści

Konfiguracja połączeń telefonicznych

Zobacz:

↑ spis treści