Wykonywanie połączeń z CRM Vision

Z Pomoc systemu CRM VISION
Skocz do: nawigacja, szukaj

Zobacz też: AdministracjaUSTAWIENIA INDYWIDUALNE


CRM Vision pozwala na wykonywanie wychodzących oraz odbieranie połączeń przychodzących.

Wszystkie połączenia zapisywane są w formie zdarzeń (Zakończone, Anulowane) najpierw w Planie, a następnie Historii danego kontrahenta.
Nawiązywanie połączeń możliwe jest z wielu miejsc w CRM Vision, podczas tej czynności automatycznie otwierana jest karta z danymi kontaktowymi.

Podczas połączenia przychodzącego system automatycznie otwiera kartę danego kontaktu, a jeśli numer jest nieznany - dzwoni nowy klient - tworzy taką kartę, w której, po zakończeniu konwersacji można uzupełnić zarówno dane o rozmowie, jak i nowo pozyskanym kontakcie.



Wykonywanie połączeń

Wykonywanie połączenia z CRM Vision wymaga użycia przycisku Zadzwoń:

Plan dnia
  • w Planie dnia (ekran startowy), możliwość wykonania połączenia istnieje również w zakładce "Zaległe", "Otrzymane", itd.

DZIAŁANIA → Plan dnia
Telefon4.png

Plan kontaktu

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktu
Telefon7.png

Osoby kontaktowe

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktuOsoby kontaktowe
Telefon5.png

Dane firmowe

KONTAKTY → Kontaktyotwarcie dowolnego kontaktuDane firmowe
Telefon9.png

↑ spis treści

Odbieranie połączeń

Dla połączeń przychodzących pojawia się odpowiednie okno. Odbieranie możliwe jest w następujący sposób:

  1. użycie przycisku Odbierz w CRM Vision,
  2. podniesienie słuchawki telefonu.
Telefon12.png

Odebranie połączenia spowoduje otwarcie karty odpowiedniego kontaktu dzięki czemu każdy użytkownik systemu będzie od razu wiedział z kim rozmawia. Wyświetlana jest zarówno informacja o firmie, jak również pracowniku (osobie kontaktowej) która dzwoni, jeśli jej numer jest zapisany w CRM Vision.

↑ spis treści

Uzupełnianie informacji o połączeniu

Po ukończeniu rozmowy w celu zapisania jej w Historii należy uzupełni podstawowe informacje o konwersacji:

  • opis
  • informacje dodatkowe - jest to pole w którym warto zawrzeć wszystkie niestandardowe wymagania klienta, jego uwagi, prośby i pytania dotyczące oferowanych produktów i usług
  • oznaczyć status ukończenia celu (sukces/porażka) jeśli był ustanowiony
  • przypisanie do kontaktu danych osoby, z którą prowadzona była rozmowa


Telefon11.png
Strzalka d.png
Telefon10.png
↑ spis treści

Konfiguracja połączeń telefonicznych

Zobacz:

↑ spis treści